Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد بزرگان اروپا بر سر خرید مهاجم گابنی آرسنال

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال درهای خروج برای مهاجم گانی این تیم را بازگذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری "اسکای اسپورت" انگلیس در گزارشی نوشته است که باشگاه آرسنال برای خروج پیر امریک اوبامیانگ از این تیم موافقت کرده است.
طبق این گزارش، میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندن، اوبامیانگ را در تیمش نمی‌خواهد و تا پیش از بسته شدن پنجره زمستانی، می‌خواهد کاپیتان سابق خود را به تیم دیگری واگذار کند.
اسکای در بخشی دیگری از این گزارش به دریافت پیشنهاد از سوی دو باشگاه اروپایی یعنی بارسلونا و یوونتوس نیز اشاره کرده است.
این دو باشگاه قصد دارند در انتقالی قرضی تا پایان فصل، این مهاجم 32 ساله گابنی را جذب کنند. اگر موراتا در یوونتوس بماند، اوبامیانگ ممکن است راهی بارسلونا شود و اگر موراتا به بارسا برود، ممکن است یوونتوس، اوبامیانگ را جذب کند.
باشگاه کاتالانی در حال حاضر با مشکلات مالی جدی مواجه است و احتمالا نتواند دست‌مزد بالای اوبامیانگ را پرداخت کند اما این موضوع می‌تواند در مذاکرات با آرسنال، حل شود.
اوبامیانگ که با بی‌نظمی خود، کاپیتانی آرسنال را از دست داد و از لیست آرتتا خط خورد تصمیم دارد هر طور شده امارات را به مقصد جایی دیگر ترک کند. آرسنال نیز علاقه‌مند است تا این بازیکن را به تیمی دیگر بفرستد و بتواند یک مهاجم گلزن را جایگزین او کند.
اخیرا الهلال عربستان برای جذب اوبامیانگ وارد عمل شد اما خود بازیکن تمایلی برای قبول این پیشنهاد نداشت چرا که او می‌خواهد در بالاترین سطح بازی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала