چگونگی زندگی نوجوان میلیاردر جهان افشا گردید

© Sputnik / Konstantin Mihalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر Воронцовский дворец в Алупке
Воронцовский дворец в Алупке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
پدر محمد مصطفی نه ساله اهل نایجریا برای تولدش عمارتی را به او هدیه داد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگاران جزئیات زندگی مجلل ثروتمندترین کودک نایجریا را فاش کردند.
ژورنالستان گفتند، ما در مورد محمد اول مصطفی پسر نه ساله صحبت می کنیم که وارث ستاره اینترنتی نایجریایی و مدیر عامل شرکت تبادل ارز Lagos Bureau De Change، اسماعیل مصطفی 42 ساله می باشد. گفته شده است که این مرد دارایی خالص خود را 15 میلیون دالر تخمین می زند، بنابراین او زندگی راحت برای پسرش فراهم می کند.
رئیس جمهور پیشین نایجریا وارد کابل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
رئیس جمهور پیشین نایجریا وارد کابل شد
بنابراین، یک پدر مهربان به نام مستعار مامفا در سال 2019 به تک فرزندش عمارتی برای ششمین سالگرد تولدش هدیه داد. در همان زمان، پسری که به "جوانترین میلیاردر جهان" لقب داده بود، یک صفحه اینستاگرام دارد و عکس های را در پس زمینه موترهای گران قیمت لامبورگینی آونتادور و بنتلی فلاینگ اسپور منتشر می کند.
علاوه بر این، مومفا جونیور با طیاره شخصی یکجا به پدرش به دور دنیا سفر می کند و برندهای لوکسی مانند ورساچه و گوچی می پوشد. روزنامه‌نگاران پیشنهاد کردند که مجموعه ویژگی‌های مجلل این پسر شامل یک ماشین اسپرت فراری نیز می‌شود که در یکی از تصاویر او که در نزدیکی خانه‌اش در دبی گرفته شده است، مشاهده می‌شود.
Momfa Sr نیز به نوبه خود مرتباً بین خانه‌های لاگوس و امارات حرکت می‌کند و همچنین عکس‌های از زندگی خود را در اینستاگرام که 101 میلیون دنبال کننده دارد به اشتراک می‌گذارد. در این فیلم، یک تاجر اسکناس‌ها، ژست گرفتن با کیف‌های طراح و همچنین با شیرها و ببرها را در یک پارک سافاری در جزیره موریس نشان می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала