Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و "بلاک" کردن ترانسفرمارکت؛ افشای پیام‌های کریس با سایت معروف فوتبالی

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد دو سال پیش در واکنش به کاهش ارزش خودش در بازار نقل و انتقالات صفحۀ رسمی ترانسفرمارکت را بلاک کرده بود.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد در مارچ سال 2020 در واکنش به کاهش ارزش خودش در بازار نقل وانتقالات فوتبال اروپا، صفحۀ ترانسفر مارکت را بلاک کرده بود.
آن زمان، سایت ترانسفرمارکت ارزش رونالدو را به 75 میلیون یورو رسانده است یعنی درست به اندازه لوکاکو. ستاره پرتگالی دو سال پیش در زمانی که به یوونتوس یکجا شد، 100 میلیون یورو ارزش داشت و ارزش او به شکل قابل توجهی افت کرد.
مدت کوتاهی پس از انتشار این گرافیک، سایت ترانسفرمارکت در پست خود اظهار نظر کرد و گفت:
"ما نمی توانیم رونالدو را تگ کنیم زیرا او پس از دیدن ارزش بازار خود ما را بلاک کرد" و اکنون آنها دقیقاً آنچه را که اتفاق افتاده است، برداشته اند."
کریستین سوارتز، هماهنگ کننده این سایت معروف در گفتگویی با روزنامۀ "د اتلتیکو" گفت:"او ابتدا پیامی را برای بخش رسانه های اجتماعی ما ارسال کرد."
این مسوول سایت معروف ارزش گذاری بازیکنان فوتبال اروپا در ادامه گفت:"آنها به او پاسخ دادند، دلیل آن را توضیح دادند و به او گفتند. افراد در گروه سنی خودت، شما با اختلاف شماره یک هستید."
سوارتز در در ادامه در خصوص واکنش رونالدو گفت:"فکر می‌کنم 30 تا 50 میلیون پوند اختلاف بود (بین رونالدو و بازیکن بعدی لیست)، و سپس چند شکلک فرستاد و پس از آن ما را بلاک کرد."
رونالدو پس از ترک یوونتوس به تیم سابق خودش، یعنی منچستریونایتد بازگشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала