بیش از 50 هزار راننده موترهای باربری در کانادا علیه دستور جدید اعتراض کردند + ویدیو

© Sputnik / Инна ГришукОчередь фур в Привалке
Очередь фур в Привалке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
تقریباً 50 هزار راننده موترهای باربری کانادایی در یک کاروان بزرگ در سراسر کانادا سفر می‌کنند. کاروان این موترداران مخالف قوانین کووید و واکسیاسیون اجباری هستند.
به گزارش اسپوتنیک، رانندگان موترهای باربری کانادا تحت عنوان "کاروان آزادی 2022" از طریق کمپین "گوفاندمی" حدود 5.5 میلیون دالر را برای مقابله با این دستور دولت و تداوم حرکت اعتراضی خود جمع‌آوری کردند و این جمع‌آوری همچنان ادامه دارد.
کمپین "گوفاندمی" اعلام کرد که وجوه جمع‌آوری شده برای کمک به هزینه های سوخت، غذا و مسکن رانندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
اتحادیه موتر داران کانادا اعتراضات برنامه‌ریزی شده علیه دستور واکسیناسیون اجباری را محکوم کرده و استدلال می‌کند که چنین اعتراضاتی راه امن یا مؤثری برای مقاومت در برابر این سیاست نیست.
براساس دستور جدید کانادا، از تاریخ 15 جنوری موتر ‌داران واکسین نشده کانادایی که از امریکا وارد خاک کانادا می‌شوند باید آزمایش کرونا داده و خود را قرنطین کنند.
در تاریخ 22 جنوری، وزارت امنیت داخلی امریکا شروع به الزام "شهروندان غیرامریکایی" به واکسین شدن کامل و ارائه شواهدی مبنی بر واکسیناسیون هنگام ورود به کشور از طریق بنادر زمینی و پایانه کشتی در مرزهای امریکا-مکسیکو و امریکا-کانادا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала