Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری ایجنت دمبله از مقصد بعدی بازیکن فرانسوی + عکس/ویدیو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
در حالی‌که مذاکرات عثمان دمبله با باشگاه بارسا به مشکل خورده اما ایجنت این بازیکن از مذاکرات با پی‌اس‌جی پرده برداشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ماه جاری میلادی احتمالا آینده عثمان دمبله مشخص خواهد شد، زیرا موسی سیسوکو ایجنت او با به نمایش گذاشتن صفحه مبایل‌اش به عکاسان، اطلاعات زیادی در مورد هویت باشگاه جدید ستاره فرانسوی ارائه داد.
ایجنت دمبله پس از دریافت "تماس" از سوی یکی از مقامات رسمی پاریسن‌جرمن در حین فیلم‌برداری توسط رسانه های اسپانیایی، بزرگترین اطلاعات را که تاکنون در مورد آینده مشتری‌اش در پنجره نقل و انتقالات جاری منتشر کرده را ارائه کرد.
انتظار می‌رود که وینگر بارسلونا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در 31 جنوری پس از عدم توافق بر سر شرایط قرارداد جدید، از نیوکمپ جدا شود.
این در حالی‌ست که در یک چرخش عجیب، ممکن است ایجنت دمبله سهوا - یا عمدا - مسیری را نشان داد که این مهاجم با استعداد در نیم فصل دوم فوتبالش را در کجا بازی خواهد کرد.
نماینده او، موسی سیسوکو در حال خروج از فرودگاه از سوی کمره برنامه فوتبالی معروف الچرینگیتو به تصویر کشیده شد که در آن نماینده بازیکن فرانسوی به وضوح صفحه تلفن خود را هنگام راه رفتن از فرودگاه نشان می‌دهد که در حال دریافت تماس است. (تماس از لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی)
البته، این می‌تواند یک گپ ساده در مورد آب و هوای پاریس باشد یا به سادگی دو دوست با هم تماس بگیرند. اما با توجه به زمان بندی و این واقعیت که سیسوکو از جلسه نقل و انتقالات برمی گشت، به نظر تصادفی نیست که وی در حال بحث در مورد انتقال احتمالی دمبله به پارک دو پرنس است.
قرارداد فعلی این بازیکن 25 ساله در ماه جون به پایان می‌رسد و در حالی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اذعان کرده که می‌خواهد دمبله بماند، امتناع این بازیکن از تمدید قرارداد، مربی اسپانیایی را مجبور کرده تا تصمیم جدی بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала