Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیل پیشنهادات به ستاره نفرین شدۀ تاتنهام

© REUTERS / Ueslei Marcelino/File PhotoSoccer Football - World Cup - Group G - Tunisia vs England - Volgograd Arena, Volgograd, Russia - June 18, 2018 England's Dele Alli in action
Soccer Football - World Cup - Group G - Tunisia vs England - Volgograd Arena, Volgograd, Russia - June 18, 2018 England's Dele Alli in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
4 باشگاه لیگ برتر به همراه باشگاه پاریسن‌جرمن، خواهان جذب دله آلی هافبک هجومی تاتنهام اند و رقابت داغی برای جذب این بازیکن جریان دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دله آلی که زمانی ستاره تاتنهام بود، هنگامی که خوزه مورینیو هدایت این تیم را به عهده گرفت، نیمکت‌نشین شد و رفته رفته از روز‌های اوج خودش فاصله گرفت و حال به بازیکن مازاد مبدل شده است.
دله با این هم مشتریان زیادی دارد و تیم‌های هستند که هنوز به استعداد و توانایی‌های خارق‌العادۀ وی باور دارند. این بازیکن در چند هفته آخر مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته بود و مذاکرات نیز به خوبی پیش می‌رفت.
در روزهای آخر اما باشگاه‌های برنلی، برایتون و اورتون نیز به این بازیکن علاقه نشان داده اند و می‌خواهند تا این بازیکن را از چنگ نیوکاسل بربایند.
آلی مشتریان بزرگی نیز دارد و پاریسن‌جرمن که هدایت آن را مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام که با هافبک انگلیسی تجربه همکاری در لندن را دارد، می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
در کنار پی‌اس‌جی، بروسیا دورتموند تیم دوم جدول بوندسلیگا نیز خواهان جذب دله آلی است و مارکو روزه می‌خواهد تا برای تقویت خط میانی تیمش این بازیکن را به خدمت بگیرد.
آلی که از نیمکت‌نشینی خسته شده و می‌داند که در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی ندارد، تلاش دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، تاتنهام را ترک کند و به تیم جدیدی بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала