Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الماس رئال مادرید، سلطان دریبل در لیگ های اروپایی

© AFP 2023 / Javier SorianoФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
ستاره برازیلی رئال مادرید بیش‌ترین دریبل موفق را در رقابت های فصل جاری فوتبال باشگاهی از خود برجای گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس تخصص ویژه ای در باز کردن دفاع های بسته با کلکسیونی از دریبل هایش دارد.
وینی در این فصل در پست بال چپ عملکرد بی نظیری در ترکیب کهکشانی ها داشته است. وی با با نفوذ و ارسال های فوق العاده اش کمک زیادی به موفقیت های تیمش کرده که در آخرین بار در دیدار مقابل الچه در لحظات پایانی بازی با رئال روی حرکت او ارسال برای میلیتائو به گل تساوی دست یافت.
وینی در این فصل در 30 بازی 15 گل زده و 10 پاس گل داده است که بدون شک وی را باید یکی از مهم ترین ارکان صدرنشینی در لالیگا دانست.
طبق آمار، این ستاره بازیکن برزیلی در شش ماه به اندازه کل سه فصل اولش در رئال گل زده است. او مقابل الچه که رئال در خانه متوقف شد و در دقیقه 90 از شکست فرار کرد، چهار موقعیت گل و شش دریبل موفق داشت.
وینی در این فصل با 65 دریبل موفق در لالیگا رکورد دار است که در کل میان بازیکنان تکنیکی چهار لیگ بزرگ، فقط آلن با 91، آداما ترائوره با 83 و امباپه با 70 دریبل موفق بالاتر از او هستند.
اگر کل تورنمنت ها به جز لیگ را حساب کنیم، وینی با 95 دریبل موفق رکورد دار است و آلن با 91 ، امباپه با 89 و ترائوره با 83 دریبل موفق در رده های بعدی هستند. وینی بازی مقابل گرانادا را به علت پنج کارته شدن و محرومیت از دست می دهد. تا کنون 49 خطا روی وینیسیوس در لالیگا شده که از این حیث فقط خاوی گالان از سلتا با 51 خطا بالاتر از اوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала