کوریای شمالی این‌بار دو موشک کروز شلیک کرد

© AP Photo / Ahn Young-joonРепортаж южнокорейского телевидения с кадрами запуска ракет в Северной Коре
Репортаж южнокорейского телевидения с кадрами запуска ракет в Северной Коре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
برخی گزارش ها می‌رساند که کوریای شمالی در ادامه آزمایشات موشکی خود این بار دو موشک کروز به سمت دریای جاپان شلیک کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز با استناد از آژآنس دولتی کوریای جنوبی "یونهاپ" از پرتاب همزمان دو موشک کوریای کروز از سوی شمالی به سمت آبهای جاپان خبر داده است.
پرتاب این موشک ها از ساحل شرقی کوریای شمالی به سمت دریای جاپان تنها چند روز پس از آزمایشات چندین موشک بالستیک این کشورانجام شد. به گفته این نشریه، ارتش اکنون در حال مطالعه داده های به دست آمده برای تعیین دقیق تر نوع گلوله ها است.
گفتنی است پیش ازاین در اوایل ماه جاری، کوریای شمالی مدعی شد که دو موشک مافوق صوت و دو موشک بالستیک کوتاه برد را با موفقیت پرتاب کرده است. این ادعا‌های کوریای شمالی مورد تردید قرار گرفته است.
در حال حاضر، با وجود درخواست‌های مکرر دولت فعلی آمریکا، کوریای شمالی با از سرگیری مذاکرات دوجانبه واشنگتن و پیونگ یانگ موافقت نکرده و برنامه‌ آزمایش موشکی خود را از سر گرفته است.
در سال گذشته میلادی، کوریای شمالی چند باز از آزمایش موشکی از جمله موشک‌های بالستیکی خبر داد هرچند هنوز در مورد از سرگیری آزمایش‌های اتمی گزارشی منتشر نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала