Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منتقد بزرگ مسی به بنزما: ببخشید کریم اما حرف‌هایت اشتباه است

© REUTERS / ALBERT GEAНападающий "Барселоны" Лионель Месси и форвард "Реал"а Карим Бензема во время матча
Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
ژروم روتن یکی از منتقدان لیونل مسی می‌گوید که کریم بنزما بازی‌های پی‌اس‌جی را ندیده است و بی‌جا از او تعریف و تمجید کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید، به حمایت از لیونل مسی ستاره پاریسن‌جرمن پرداخت و در واکنش به انتقادات از ستاره آرجانتینی گفت که وی به زمان نیاز دارد تا در تیم جدید خودش را وفق دهد.
ستاره رئال مادرید به منتقدان مسی نیز تاخت و گفت که هر کسی از لئو انتقاد می‌کند، چیزی از فوتبال نمی‌داند.
ژروم روتن ملی پوش سابق فرانسه که بین 2004 تا 2010 برای پی‌اس‌جی توپ زد و یکی از منتقدان مسی محسوب می‌شود، پاسخ بنزما را داده است و می‌گوید که هم‌وطنش بازی‌های پاریسن‌جرمن را ندیده و بی‌جا از مسی تعریف و تمجید کرده‌است.
او در این مورد به رادیو مونته کارلو گفت:" بنزما این حرف‌ها را در مورد مسی زد چون بازی‌های پی‌اس‌جی را نمی‌بیند. اگر بازی‌ها را می دیده بود، حداقل کمی انتقاد می‌کرد. مسی که در پی‌اس‌جی می بینیم، بازیکن که انتظارش را داشتیم، نیست. به همین خاطر انتقادها سازنده هستند و تخریبی نیستند. این که بگوییم مسی در بهترین شرایطش نیست به این معنی نیست که فوتبال را نمی‌فهمیم. من 16-17 سال بازی کرده‌ام و بنزما نمی‌تواند بگوید که چیزی از فوتبال نمی‌فهمم. از پنج سالگی فوتبال بازی می‌کردم و از پایان دوران فوتبالم به یک مشاور تبدیل شدم چرا که شیفته فوتبال هستم. ببخشید کریم اما این حرف‌هایت اشتباه بود."
روتن در حالی از مسی انتقاد کرده که این بازیکن تا حالا در بازی‌های لیگ 1 فرانسه درخشش آن‌چنانی نداشته و تنها یک گُل برای این تیم به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала