Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربه سنگین یووه به آرسنال؛ مهاجم صرب با بانوی پیر به توافق رسید + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAJuventus
Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
باشگاه یوونتوس به دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی باشگاه فیورنتینا به توافق نهایی دست یافته است و این بازیکن در صورت توافق دو باشگاه تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، راهی تورین خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دوشان ولاهوویچ، مهاجم گل‌زن 21 ساله صربستانی و فیورنتینا، با یوونتوس برای انتقال در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی به توافق شخصی دست یافته و می‌خواهد راهی تورین شود.
طبق گفته فابریزیو رومانو، دو باشگاه با مبلغ 63 میلیون پوند(75 میلیون یورو) توافق کرده‌اند و ستاره تنها برخی موارد جزئی باقی‌مانده است تا این انتقال نهایی و انجام شود.
توافق این بازیکن با یوونتوس ضربۀ سنگینی برای آرسنال خواهد بود زیرا جو بارون، مدیر ورزشی فیورنتینا هفته گذشته تایید کرد که یک باشگاه لیگ برتری که گمان می رود آرسنال باشد، پیشنهادی را برای جذب این مهاجم به باشگاه فلورانس ارائه کرده بود.
این موضوع اما می‌تواند به سود بارسلونا باشد زیرا بلوگرانا خواهان جذب موراتا است و در صورتی که ولاهوویچ به تورین بیاید، مهاجم اسپانیایی می‌تواند به جمع شاگردان ژاوی اضافه شود.
ولاهوویچ در حال حاضر با به ثمر رساندن 17 گل، برترین گل‌زن فصل جاری رقابت‌های سری آ ایتالیا است. او در سال 2021، موفق به ثمر رساندن 33 گل شده، که از این حیث با رکورد کریستیانو رونالدو که با یوونتوس در سال 2020 به دست آورده بود، برابری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала