دیدار فرستاده ای بریتانیا برای افغانستان با متقی در اسلو

© Abdul Qahar Balkhi Twitter دیدار فرستاده ای بریتانیا برای افغانستان با متقی
دیدار فرستاده ای بریتانیا برای افغانستان با متقی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
فرستاده ای ویژه ای بریتانیا برای افغانستان و پاکستان روز گذشته با سرپرست وزارت امور خارجه گروه طالبان دیروز در اسلو دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه گروه طالبان در یکسری تویتی درباره دیدار متقی با فرستاده بریتانیا برای افغانستان و پاکستان نوشت: "نایجل کیسی، نمایندهٔ ویژهٔ بریتانیا برای افغانستان و پاکستان و هیأت همراه وی، روز گذشته با امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجهٔ گروه طالبان در شهر اُسلو ملاقات نمود".
هیئت گروه طالبان رهسپار ناروی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
نشست اسلو: افغانستان خانه مشترک همه افغانستانی ها است
او افزوده است، که در این دیدار کیسی گفته است، ما وارد مرحله‌ای جدید شده‌ایم، با افغانستان کمک‌های بشردوستانه کرده‌ایم و اکنون نیز مشغول گفت‌وگو با بانک جهانی هستیم تا بتوانیم در بخش صحت، معارف و پرداخت معاشات همکاری کنیم.
او در ادامه نوشته است، که متقی از کمک‌های آنها سپاس‌گزاری نمود، در رابطه به امنیت اطمینان داد و افزود که مرحلهٔ جدید سیاسی باید از راه همکاری پیشرفت کند تا حکومت جدید بتواند مشکلات افغانستانی ها را به خوبی حل و به مشکلات موجود رسیدگی کند.
یادآوری می کنیم، که چند روز پیش سرپرست وزارت خارجه گروه طالبان با هیاتی برای گفت و گو با فعالان مدنی افغانستانی و نمایندگان کشورهای خارجی وارد اسلو شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала