Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا هم تایید کرد؛ فاتی جراحی نمی‌شود + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که آنسو فاتی نیاز به جراحی ندارد و به صورت محافظه‌کارانه زیر نظر داکتران این باشگاه مداوا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا، در وقت‌های اضافه و در دقیقه 96 دیدار بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا که جمعۀ هفته گذشته برگزار شد، از ناحیه زانو مصدوم شد و زمین بازی را با چشمان اشک‌بار ترک کرد.
بارسلونا پس از انجام معاینات کامل روی زانوی این بازیکن به وی مشورت داد تا زانوی خودش را به تیغ جراحان بسپارد و اجازه دهد تا به صورت اساسی تداوی و از مصدومیت‌های احتمالی در آینده جلوگیری شود.
فاتی اما با حراحی موافقت نکرد و ساعاتی قبل نشریه اسپورت مدعی شد که وی جراحی نمی‌شود و صورت محافظه‌کارانه به مداوا می‌پردازد.
حالا باشگاه بارسلونا نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است که وی به صورت محافظه‌کارانه زیر نظر داکتران این باشگاه تداوی می‌شود.
در بیانیۀ باشگاه بارسلونا که در همین خصوص نشر شده، آمده است:" آنسو فاتی به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ تحت درمان محافظه کارانه قرار می‌گیرد و بازگشت او به بهبودی‌اش بستگی دارد."
فاتی اگر تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت، 4 الی 6 ماه از میادین دور می‌بود اما طبق برنامه جدید او می‌تواند 6 الی 8 هفته دیگر به میادین بازگردد. البته احتمال بازگشت مصدومیت نیز بالا خواهد بود .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала