Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکومادرید مدافع لیل را به خدمت گرفت

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو، مدعی است که باشگاه اتلتیکومادرید، رینیلدو مانداوا، مدافع چپ لیل را به خدمت گرفته و بزودی رسمی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید در فصل جاری نتایج مطلوبی کسب نکرده و مدیران این باشگاه در تلاش اند تا با جذب چند بازیکن جدید، به روزهای خوب شان باز گردند و فصل را در شرایط بهتر به پایان برسانند.
یکی از پُست‌هایی که نیاز به تقویت دارد، سمت چپ خط دفاعی است و سران اتلتیکومادرید از چندی به این‌سو تلاش دارند تا در کنار رنان لودی یک مدافع دیگر به خدمت بگیرند و این پُست را رقابتی بسازند.
در همین حال فابریزیو خبرنگار مطرح اسکای، مدعی است که باشگاه اتلتیکومادرید، رینیلدو مانداوا، مدافع چپ لیل را به خدمت گرفته و جذب وی بزودی رسمی خواهد شد.
رومانو می‌گوید که این مدافع امروز یا فردا آزمایش‌های صحی را سپری و قرارداد خودش را با روخی بلانکو امضأ خواهد کرد.
گفته می‌شود که اتلتیکومادرید به دنبال دانیل واس از والنسیا نیز است و جذب این بازیکن دنمارکی نیز تا پایان هفته نهایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала