Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: وضعیت دمبله تغییر نکرده، آلاوز شبیه بیلبائو است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با آلاوز در مورد تیم و ستاره‌هایش صحبت کرد و اظهار داشت که شرایط دمبله تغییر نکرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد دوشنبه بارسلونا پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی، مهمان آلاوز ورزشگاه مندیزوروتسااست و دیدار نچندان دشواری برابر تیم رده هژدهم جدول دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از مصاف با آلاوز حاضر شد و با خبرنگاران در موارد مختلف صحبت کرد.
ژاوی در مورد تیم آلاوز گفت:" بنظرم آن‌ها کاملا شبیه به اتلتیک بیلبائو هستند. آن‌ها سیستم مشابهی دارند و فکر می‌کنم بازهم در یک مسابقه مشابه حضور خواهیم یافت و تلاش خواهیم کرد که برنده باشیم. این سه امتیاز حیاتی است و نیاز به یک پیروزی فوری داریم. هدف ما رسیدن به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است."
سرمربی بارسا در مورد عثمان دمبله نیز صحبت کرد و گفت:" وضعیت عثمان تغییری نکرده است و او باید تصمیمش را بگیرد، در غیر این صورت چیزی تغییر نخواهد کرد. با دمبله صحبت کردم، او خوب تمرین می‌کند اما شرایط خودش را هم به خوبی می‌داند دیگر بحثی در کار نیست. فکر کنم واضح بودم که اوضاع چگونه است و اکنون همه چیز به خود او بستگی دارد."
وی در مورد فعالیت تیمش در بازی نقل‌وانتقالات گفت:" در چندین زمینه روی این موضوع کار می‌کنیم. من واضح با مدیریت در خصوص آنچه تیم به آن نیاز دارد، صحبت کرده‌ام و باید ببینیم چه کاری از دست ما بر می‌آید تا در بازار انجام دهیم. هنوز چند روز از پنجره‌ نقل‌وانتقالات مانده و باید ببیینم اوضاع چگونه خواهد بود."
هرناندز در مورد مصدومیت فاتی گفت:" باید او را از نظر روحی تقویت کنیم. مصدومیت‌ها را باید فراموش و برنامه ریزی مجدد کند. ما یک بازیکن تاثیر گذار را از دست داده‌ایم و این روی همه چیز تاثیر خواهد گذاشت اما خود فاتی قربانی اصلی است و باید بیشتر در خصوص او مواظب باشیم تا دیگر مصدوم نشود. من نمی‌دانم که او جراحی خواهد شد یا خیر. من داکتر نیستم."
سرمربی بارسا در ادامه در مورد شکست برابر بیلبائو صحبت کرد و گفت:" بازی را آنالیز کردیم. فشار و شدت در تیم ما کم بود. این چیزی بود که خیلی مرا آزار داد. باید همانند بیلبائو فشار وارد می‌کردیم. به بازیکنانم گفته بودم که این‌طور بازی کنند در سن مامس همیشه روی ضربات ایستگاهی به گل می‌رسند و فردا هم همین‌طور خواهد بود پس باید کمتر به آن ها این‌طور موقعیت داد. از حذف نگرانم و این خیلی بد است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала