Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأثیرات منفی کرونا بر المپیک زمستانی پکن؛ مدت زمان نمایش مشعل المپیک محدود شد

© REUTERS / Kim Kyung-HoonОлимпийский огонь во время эстафеты Олимпийского огня в Токио-2020 в префектуре Фукусима, Япония
Олимпийский огонь во время эстафеты Олимпийского огня в Токио-2020 в префектуре Фукусима, Япония - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک زمستانی پکن گفته اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، گردش مشعل این رقابت‌ها محدود شده و تنها سه روز در سه مکان به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرار بود مشعل المپیک زمستانی پکن، ابتدا در برج المپیک نمایش داده شود و سپس با هدف گسترش روحیه ورزش‌های المپیکی و مشارکت بیشتر مردم برای شرکت در ورزش‌های زمستانی، توسط 1200 ورزشکار و مشعل‌دار در سراسر چین گردش کند.
این برنامه اما با تغییراتی همراه شده و رسانه‌های چینی گزارش داده‌اند که گردش مشعل المپیک در چین، تنها سه روز انجام و در سه مکان به نمایش گذاشته خواهد شد.
طبق گزارش رسانۀ شین‌هوا، مشعل المپیم زمستانی فقط در مکان های سرپوشیده‌ای که "ایمن و قابل کنترل" اند، نمایش داده می‌شود.
این مراسم از 2 تا 4 فبروری برگزار می‌شود و در سه منطقه مسابقات در مرکز شهر پکن، حومه یانکینگ و ژانگجیاکو در ولایت همسایه هبی برگزار می‌شود.
ژو ژیجون، معاون کمیته سازماندهی، گفت که شرکت کنندگان در رژه حمل مشعل از دو هفته قبل از شروع مراسم تحت نظارت بهداشتی قرار می‌گیرند و به دقت تحت نظر خواهند بود.
بازی‌های المپیک زمستانی 2022 قرار است در ماه فبروری 2022 برگزار گردد. این رقابت‌ها از 15 دلو مصادف با 4 فبروری آغاز و به تاریخ 5 ماه حوت مصادف با 20 فبروری پایان می‌یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала