Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت دو باشگاه سعودی برای جذب ستاره آرسنال

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
دو تیم مطرح پایتخت عربستان سعودی، خواهان جذب پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال اند و مذاکرات شان را با توپچی‌ها آغاز کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، رابطه میکل آرتتا و پیر امریک اوبامیانگ به هم خورده و این مهاجم گابنی قطعاً در برنامه‌های سرمربی اسپانیایی جایی ندارد. از سویی هم آرسنال به جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا علاقه‌مند است و این موضوع می‌تواند به خروج اوبامیانگ منتهی شود.
با این حال خروج ستاره گابنی در زمستان پیش‌بینی می‌شود و رسانه‌های عربی مدعی اند که دو باشگاه الهلال و النصر عربستان خواهان جذب این بازیکن اند.
طبق گزارش CBS Sports، تیم النصر خواهان جذب قرضی اوبا است و می‌خواهد وی را با بند خرید دائمی به ارزش 8 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
الهلال نیز خواهان قرضی مهاجم آرسنال است و بند دائمی کردن قرارداد وی را 6.5 میلیون یورو تعیین کرده است.
هر دو باشگاه در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند که وی در حال حاضر از مشکلات صحی رنج می‌برد و طی روزهای آتی معایناتی روی قلبش انجام خواهد شد تا مشخص گردد که وی در چه شرایطی قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала