Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله ایجنت بنزما به فیفا؛ "نبود کریم در فهرست منتخب سال، بی احترامی به فوتبال است"

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
کریم جزیری ایجنت کریم بنزما به حذف نام موکل‌اش از ترکیب منتخب سال فیفا به شدت ابراز تأسف کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید یکی از چندین بازیکن برتری این روزهای فوتبال است که نامش در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت و مدیر برنامه‌های وی خیلی زود به این کار واکنش نشان داد.
بنزمای 34 ساله در این فصل در فُرم درخشانی به سر می‌برد و در نیم فصل اول 24 گل به ثمر رساند تا رئال را به صدر لالیگا برساند و در سوپرکاپ اسپانیا در آخر هفته گذشته نیز این تیم را کمک کرد تا قهرمان شود.
اما جالب است که او در میان تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت و همین سبب شد که "کریم جزیری" ایجنت بنزما خشم خود را کنترول کند و به فیفا حمله کرد.

کریم جزیری در توییتر خود نوشت: "قرار ندادن بنزما در لیست 11 نفره سال، عدم احترام به فوتبال است. اما ما می‌دانیم که فوتبال کمترین دغدغه فیفا است و مدت زیادی است که این نگرانی وجود داشته است."

در حالی‌که بنزما با ارزش 30 میلیونی در 2009 از لیون به رئال پیوست، تمام توان خود را برای نشان دادن سطح واقعی خود صرف کرده و در چند فصل اخیر فرم هیجان‌انگیزی داشته است.
وی در سال 2021 هم یکی از بهترین‌ها در سطح فردی بود. او توانست در تمامی مسابقات 29 گل برای رئال بزند و بعد از شش سال تبعید به تیم ملی کشورش بازگشت و کشورش را در بهترین روزها همکاری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала