Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس جرارد با سوارز؛ لوئیز با کوتینیو دوباره هم‌بازی می‌شود؟

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
استیون جرارد سرمربی استون ویلا قصد دارد لوئیز سوارز را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرد و از این مهاجم اروگوئه‌ای در نوک حمله استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، استیون جرارد سرمربی استون ویلا که از چند ماه به این سو هدایت این تیم را به عهده گرفته است، عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و هواداران را به روزهای درخشان این تیم امیدوار ساخته است.
وی اخیراً فیلیپه کوتینیو هافبک برازیلی بارسلونا را با بند خرید دائمی قرض گرفت و این بازیکن نیز پاسخ اعتمادهای هم‌تیمی سابق و سرمربی فعلی خود را داد و در نخستین بازی 1 گُل زد و 1 پاس گُل ساخت و مانع شکست تیمش برابر یونایتد.
جرارد حالا قصد دارد یک لیورپولی سابق دیگر را نیز در ترکیب تیمش اضافه کند و از مدیران باشگاه خواسته است تا لوئیز سوارز را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرند.
جذب این مهاجم باتجربه برای سران استون ویلا بسیار آسان خواهد بود زیرا قرارداد او تا پایان فصل با روخی بلانکو اعتبار دارد و رابطه‌اش با دیگو سیمئونه نیز چندان صمیمی نیست.
رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که جرارد حتی با سوارز تماس گرفته و از او خواسته تا به پیشنهاد استون ویلا پاسخ مثبت دهد و به لیگ برتر باز گردد.
این در حالی‌ست که در چند روز آخر شایعاتی در مورد پیوستن سوارز به تیم الهلال عربستان شنیده می‌شد و رسانه‌های عربی مدعی بودند که این انتقال قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات نهایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала