Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با دوست دختر جدید نیمار آشنا شوید + عکس

© AP Photo / Benjamin Cremel / Red Bull Content PoolBrazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris
Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، مدتی می‌شود که با برونا بیانکاردی که یک مُدل سرشناس است، رابطۀ عاشقانه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در حال حاضر مصدوم است و مدتی می‌شود که از دید رسانه‌ها به دور بوده است. این بازیکن اما در زندگی خصوصی‌اش پیشرفت‌هایی داشته است و پس از چند رابطۀ عاشقانه که ناکام بوده است، اینبار به یک سوپر مُدل وارد رابطه شده و در کنار هم از زندگی لذت می‌برند.
دوست دختر جدید نیمار، برونا بیانکاردی نام دارد و این بانوی 27 ساله یک مدل و اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی است که 611000 دنبال کننده در حساب رسمی خود در اینستاگرام دارد.
نیمار و بیانکاردی در ماه اگست سال گذشته در ایبزا آشنا شدند و از آن زمان تا حال رابطه شان را از دید رسانه‌ها پنهان کرده بودند. روز گذشته اما نیمار با دوست دختر جدیدش عکس گرفت و این رابطه را علنی کرد.
در طول سال‌هایی که نیمار مطرح شده و فوتبال بازی می‌کند، با مجموعه‌ای از دوست‌دختران خیره‌کننده رابطه داشته است و آخرین بار با برونا مارکزینه رابطه علنی داشته که در سال 2018 به پایان رسید.
مهاجم پاریسن‌جرمن یک فرزند به نام دیوید لوکا دارد و چندی قبل مصاحبه‌ای با مجله بریتانیایی GQ انجام داد و تمایل خود به داشتن دو فرزند دیگر را بیان کرد و اظهار داشت که خواهان موفقیت در زندگی خصوصی است.
نیمار در آن مصاحبه اعتراف کرد و گفت:" من تقریباً 30 ساله هستم و حرفه خوبی دارم، اما در سطح زندگی شخصی می‌خواهم دو فرزند دیگر داشته باشم تا به پسرم دیوید برادر داشته باشد."
به نظر می‌رسد که نیمار بالاخره با دختری وارد رابطه جدی شده و احتمالاً با بیانکاردی ازدواج خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала