نمایش تطبیقات مشترک نظامی روسیه وبلاروس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72 во время командно-штабных учений "Кавказ-2020" на полигоне "Раевский" в Новороссийске
Танки Т-72 во время командно-штабных учений Кавказ-2020 на полигоне Раевский в Новороссийске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
در میان تنش‌های فزاینده بین شرق و غرب بر سر اوکراین، رئیس جمهوری بلاروس، از تطبیقات نظامی مشترک این کشور با روسیه در ماه آینده میلادی خبر داد.
اسپوتنیک به نقل رویتر، روسیه که یکی از متحدین نزدیک بلاروس است، با تجمیع نیروهایش در نزدیکی سرحدات روسیه و از انتقادات تهدیدآمیز، غرب و اوکراین را نگران کرده و ترس حمله نظامی را به جان کی‌یف انداخته است.
تطبیقات نظامی روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2020
تطبیقات نظامی 2019 روسیه+ویدیو
مسکو این اتهامات را تکذیب می‌کند اما همزمان، از این بن‌بست نظامی برای پیشبرد تضمین‌هایی امنیتی از غرب استفاده می‌کند، تضمین‌های که به موجب آن، روسیه می‌خواهد ناتو را متعهد کند که فعالیتش را در شرق گسترش نداده و به صورت رسمی، جلوی عضویت اوکراین – که یکی از کشورهای شوروی سابق- را در این اتحاد نظامی بگیرد.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس خطاب به وزیر دفاع این کشور گفت: ما می‌خواهیم تطبیقات را در ماه فبروری آغاز کنیم. تاریخ دقیقی را مشخص کرده و به من اعلام کن، تا دیگر به استقرار ناگهانی نیروهای زیاد و داشتن قصد آغاز جنگ متهم نشویم.
به گفته لوکاشنکو، این تطبیقات نظامی در سرحدات جنوبی و غربی بلاروس برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала