صفحه هیات روسی در گفت و گوی وین در فیسبوک در دسترس نیست

© REUTERS / Dado RuvicA 3D plastic representation of the Facebook logo is seen in this illustration in Zenica, Bosnia and Herzegovina, May 13, 2015. REUTERS/Dado Ruvic//File Photo/File Photo
A 3D plastic representation of the Facebook logo is seen in this illustration in Zenica, Bosnia and Herzegovina, May 13, 2015. REUTERS/Dado Ruvic//File Photo/File Photo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
صفحه هیات روسی در گفت و گوی وین در فیسبوک از دسترس بیرون شد.
به گزارش اسپوتنیک، صفحه رسمی فیس بوک هیات روسی در مذاکرات وین درباره امنیت و کنترل تسلیحات غیرقابل دسترسی بود.
پیامی که هنگام تلاش برای دسترسی به صفحه ظاهر می شود، می گوید: "این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست. ممکن است مالک محتوا را حذف کرده یا دسترسی به آن را محدود کرده باشد".
Iran ralks - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
جزئیات مذاکرات امریکا با روسیه در مورد تضمین امنیت دولتی افشا شد
در آغاز هفته، یک سری رایزنی بین روسیه، ایالات متحده و ناتو درباره تضمین های امنیتی انجام شد: در 9-10 جنوری، این موضوع در ژنو در نشست هایی با طرف امریکایی، در 12 جنوری در یک نشست مورد بحث قرار گرفت. شورای روسیه-ناتو در بروکسل و در 13 جنروی در سایت سازمان دامنیت و همکاری اروپا.
موضوع اصلی بحث پیش نویس معاهده با امریکا و توافق با ناتو بود که طرف روسی در پایان سال گذشته برای واشنگتن و متحدانش ارسال کرد. کرملین بر پایان دادن به همکاری نظامی بلوک با کشورهای پس از فروپاشی شوروی، امتناع از ایجاد پایگاه در خاک آنها، محدود کردن استقرار سلاح‌های ضربتی در نزدیکی مرز روسیه، حذف سلاح‌های هسته‌ای آمریکا از اروپا و تضمین عدم گسترش ناتو به شرق اصرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала