بهترین میوه برای سوزاندن چربی های خطرناک شکم

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Корзинка свежей клубники на выставке-ярмарке сельского туризма "АгроТУР-2019" в Краснодаре
Корзинка свежей клубники на выставке-ярмарке сельского туризма АгроТУР-2019 в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
توت فرنگی به خلاص شدن از شر چربی شکمی که عامل حمله قلبی هستند کمک می کند.
به گزارش اسپوتنیک، توت فرنگی سرشار از فیبر است که به بدن کمک می کند تا چربی هایی اطراف شکم را بسوزاند. در این خصوص "Daily Express" می نویسد.
چربی ها اطراف شکم تعادل و عملکرد هورمون ها را مختل می‌کند که باعث لخته شدن خون می شود، این خود منجر به مشکلات قلبی و گاهی مرگ زودرس می‌شود.
به گفته محققات مرکز پزشکی " "، فیبر محلول روند هضم غذا از معده بع روده را کند می کند و کند و در نتیجه به خلاص شدن از شر چربی احشایی کمک می کند.
به ازای هر ده گرم فیبر محلول در روز، چربی شکمی در طی یک دوره پنج ساله 3.7 درصد کاهش می یابد. از سوی دیگر، افزایش سطح فعالیت متوسط ​​منجر به کاهش 7.4 درصدی چربی شکمی در همان زمان می شود.
همچنین توت فرنگی حاوی غلظت بالایی از آنتوسیانین است، اسید آمینه ای که کلسترول بد و تری گلیسیرید را کاهش می دهد و همچنین به کنترل وزن کمک می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала