Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اروگوئه‌ای بخش مهمی از برنامه رئال مادرید

© REUTERS / Susana VeraФутболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
فده والورده هافبک اروگوئه‌ای همواره زمانی که رئال مادرید به او نیاز داشته است، خود را ثابت کرده و در رقابت‌های سوپر کاپ اسپانیا، بار دیگر ظرفیت‌های خودش را به کادر فنی و سران کهکشانی‌ها نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، فده والورده ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، هفته گذشته و در دیدار ال‌کلاسیکو، در نیمه دوم نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسا وارد زمین شد و در دقیقه هشت از وقت اضافه اول توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و بارسلونا را از گردونۀ رقابت‌ها حذف کرد.
والورده که در کُل 30 دقیقه در آن دیدار بازی کرد، بار دیگر ظرفیت‌های خودش را به سران رئال مادرید و آنچلوتی نشان داد و ثابت کرد که بخش مهمی از برنامه‌های این تیم است.
فده که در بازی‌سازی، دفاع و گُلزنی کمک کرد، از اهمیت خودش در رختکن آگاه است. او بی سر و صدا و گاهی اوقات بدون توجه رسانه‌ها و تمجیدها به کار خود می‌پردازد. او خستگی ناپذیر کار می‌کند و می‌داند که آنچلوتی کاملاً به او اعتماد دارد.
آنچلوتی به این بازیکن گفته است که بالاتر از ایسکو، سبایوس و دیگر هافبک‌ها به او اعتقاد دارد و وی را جانشین مودریچ می‌داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала