طالبان: نزدیک به سه هزار نفر استفاده جو را تاکنون از صفوف جنگجویان خود بیرون کرده ایم

© Photo / BakhtarNAطالبان: به‌زودی نیروهای ویژۀ خود را در مرزها جابه‌جا می‌کنیم
طالبان: به‌زودی نیروهای ویژۀ خود را در مرزها جابه‌جا می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
گروه طالبان گفته است، که این گروه متعهد است که روند بیرون کردن افراد استفاده جو از صفوف این گروه ادامه خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باختر، لطیف الله حکیمی، رییس کمیسیون تصفیه صفوف گروه طالبان گفته است: ما یازده ولایت را ازوجود کسانی که استفاده‌جو بودند پاک کرده ایم.
این کمیسیون پس از آن ایجاد شد که شماری از افراد استفاده جو به نام طالب و مجاهد به آزار و اذیت مردم پرداختند.
لطیف الله حکیمی می گوید؛ تاکنون دو هزار و هفتصد و نود تن به اتهام استفاده سو از نام امارت اسلامی از صفوف نیروهای امارت اسلامی بیرون شده اند که بیشتر این افراد پس از شناسایی به نهادهای عدلی وقضایی معرفی شده اند.
Бойцы Талибана* в парке развлечений в Кабуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
کمیسیون تصفیه طالبان نزدیک به 2 هزار تن را از صفوف طالبان حذف کرد
او هشدار داده است، کسانی که برای بد نام کردن امارت اسلامی مردم را آزار و اذیت کنند بازداشت خواهند شد و به نهادهای عدلی وقضایی معرفی خواهند شد.
در همین حال شماری از باشندگان کابل گفته اند، که باید برای نیروهای امنتیتی امارت اسلامی یونیفورم توزیع شود و کارت هویت نیز داده شود، این کار کمک می کند که مردم نیروهای امنیتی را از اشخاص استفاده جو تفکیک کنند.
اقدامات تازۀ کمیسیون تصفیه و اقدامات دیگر را که نهاد های امنیتی برای تامین امنیت در شهر کابل انجام داده اند می رساند که امارت اسلامی برای تامین امنیت مردم، برنامه های زیادی را روی دست دارد.
به تازگی سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله گروه طالبان با تاکید بر تامین امنیت و محیط امن برای شهروندان کابل گفته است امنیت دیپلمات‌های خارجی، موسسات خیریه، تجار ملی و مقامات ارشد حکومت پیشین و دولتی مقیم پایتخت باید تامین شوند و از مسوولان امنیتی خواسته است که با تمام مراجعین خویش به خوبی رفتار کرده درهای خود را به روی کسی نبندند، با روحانیون، بزرگان قومی و متنفذین احترام بگذارند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала