روسیه را نمی‌توان با تحریم‌های "فلج‌کننده" امریکا ترساند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Посол РФ в США Анатолий Антонов
Посол РФ в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا، پروژه تحریم‌های "فلج‌کننده" ضد روسیه را که توسط قانون‌گذاران امریکایی تدوین شده است، "تحریک‌آمیز و بیهوده" خواند و طرح‌های منتسب به روسیه برای حمله به اوکراین را "تخیل بیمار" روس‌هراسی‌های محلی رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این لایحه که روز گذشته توسط سناتورهای حزب حاکم دمکرات ارائه شد، پیشنهاد می‌کند که در صورت تشدید اوضاع در اطراف اوکراین، تحریم‌های دردناکی علیه بخش‌های کلیدی اقتصاد روسیه، بدهی‌های عمومی و مقامات ارشد دولتی اعمال شود.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت: فراخوانی کنگره برای اعمال محدودیت‌های "فلج‌کننده" ضد روسیه و همچنین تحریم‌ها شخصی علیه رهبری عالی فدراسیون روسیه تحریک‌آمیز و بیهوده است. ما نمی‌توانیم با محدودیت‌ها مرعوب شویم.
آنتونوف بار دیگر تاکید کرد که روسیه "هیچ قصد حمله نسبت به اوکراین" را ندارد.
وی گفت: اتهامات مربوط به طرح ادعایی حمله کشورمان به یک کشور همسایه ثمره تخیل بیمار محافل روسوفوبیک محلی و نتیجه اختلال روانی آنها است.
وی افزود، این تصور را می‌توان دریافت کرد که سیاستمداران امریکایی از طریق مطبوعات، افسانه "تهاجم قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین" را به راه انداختند و اکنون بر فوبیای خود غلبه کرده اند.
Iran ralks - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
جزئیات مذاکرات امریکا با روسیه در مورد تضمین امنیت دولتی افشا شد
سفیر روسیه گفت که چنین فشارهایی به نظر می‌رسد که جلوه‌ای از ناتوانی امریکا در استدلال دیدگاه خود در میز مذاکره باشد. او توصیه کرد که قانون‌گذاران امریکایی درگیر "تشکیل یک اجماع دو حزبی برای خارج کردن امریکا از عمیق‌ترین بحران اقتصادی و سیاسی" شوند و از تهدید روسیه خودداری کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала