Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بخاطر پیروزی و رقابت به یونایتد آمدم؛ منچستر نباید پنجم باشد

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در مورد هدفش برای ادامه کار با منچستریونایتد صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو پس از بازگشت به شیاطین سرخ وصعیت مناسبی را تجربه نمی‌کند و حالا خود این بازیکن نارضایتی‌اش را از وضعیت کنونی نشان داده است.
کریستیانو گفت:
چیزی که می‌توانم بگویم و چیزی که تحت کنترل ما قرار دارد این است که همه‌ی ما می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. دستاوردهای مهم با نام منچستر یونایتد گره خورده‌اند بنابراین باید این شرایط را تغییر دهیم.
نمی‌خواهم در این باشگاه برای جایگاه پنجمی، ششمی یا هفتمی بجنگم. برای پیروزی و رقابت به اینجا آمده‌ام. معتقد هستم که ما رقابت میکنیم ولی همچنان در بهترین سطح خود قرار نداریم. راه درازی برای بهبود عملکردمان پیش رو داریم و اعتقاد دارم اگر ذهنیت خود را تغییر دهیم قادر به کسب عناوین مختلف خواهیم بود.
کریستیانو در مورد چند ماه اخیر:
صادقانه بگویم، سخت گذشته است. اوله رفت، کریک آمد و حالا هم این مربی جدید. این حجم از تغییرات کار را دشوار میکند، همیشه اینگونه است. این اتفاق همیشه ناراحت کننده و سخت است. اوله همبازی من بود و حالا سرمربی من شده بود. او یک شخص فوق العاده است و وقتی اینجا را ترک کرد همه ما ناراحت بودیم، اما این بخشی از فوتبال است.
وقتی شرایط خلاف آن چیزی که باشگاه میخواهد پیش میرود، وقت تغییر است. من از رفتن سولشائر متاثر شدم اما ما باید شرایط این باشگاه را درک کنیم. لحظه دشواری بود اما زندگی ادامه دارد.
بازیکنان باتجربه و بزرگتر همیشه می‌توانند به بازیکنان جوان کمک کنند ولی به عنوان مثال اگر من به عنوان بزرگتر به شما نصیحتی بکنم و شما آن را در زندگی روزانه خود به کار نگیرید ارزشی نخواهد داشت.
زمانی که 18 تا 20 سال داشتم بعضی از بازیکنان بزرگتر با من صحبت می‌کردند و من با خود میگفتم: "کریستیانو تو میدانی که باید بهتر شوی. آن ها بیشتر از تو می‌دانند، تجربه بیشتری از تو دارند و لحظات سخت بسیاری را طی کرده اند."
امروزه ولی اگر از بازیکنان جوان انتقاد کنی آن ها قبول نخواهند کرد. نمی‌گویم که این مسئله در تیم ما وجود دارد و دارم به صورت کلی صحبت میکنم. من خودم بچه دارم و این مسئله را درک میکنم. گاهی اوقات وقتی اندکی به آن ها سخت بگیری، برخلاف حرف شما عمل می‌کنند.
من اینجا هستم تا به بازیکنان جوان کمک کنم. وقتی آن ها به کمک من، حمایت من و نصیحت من احتیاج دارند به آن ها کمک خواهم کرد. اگر بازیکنان جوان درخواست کمک کنند من اولین نفری خواهم بود که پیشقدم خواهم شد ولی اگر احتیاجی به کمک من ندارید پس کار خود را انجام دهید، مراقب خود باشید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید تا به تیم کمک کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала