Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش به بارسایی ها در آستانه الکلاسیکو؛ قرارداد تورس ثبت شد+عکس و ویدیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2022
عضو شوید
قرارداد فران تورس با بارسلونا به ثبت رسید و این بازیکن می‌تواند آبی اناری هارا در الکلاسیکو برابر رئال مادرید همراهی کند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در دیداری حساس و سنتی که نگاه بسیاری از فوتبال دوستان را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، در عربستان باید در دیدار رفت نیمه نهایی سوپر کاپ به مصاف حریف سنتی اش رئال مادرید در مسابقه جذاب الکلاسیکو برود.
ازینکه ژاوی در حساس ترین مقطع فصل و در یکی از مهم ترین بازی های فصلش به مصاف رقیب دیرینه اش رئال مادرید میرود اگر بگذریم، خبر خوش دیگر برای آبی اناری این است که آنان میتوانند از ستاره تازه جذب شده شان در این مسابقه استفاده کنند.
فران تورس که چندی پیش از سیتی به بارسا پیوسته و بلافاصله پس از پایان مراسم معارفه اش کرونایی شد، با منفی شدن تست کرونایش همراه با پدری به ریاض سفر کرد تا تیمش را بتواند در این مسابقه همراهی کند.
حالا گزارش شده است که قرارداد وی نیز با بارسا به طور رسمی به ثبت رسید تا هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب ژاوی در الکلاسیکو نداشته باشد.
صفحه رسمی لالیگا نیز رسمی شدن قرارداد تورس با بارسلونا را با انتشار این عکس در صفحه اش، تایید کرد.
این در حالیست که تورس در اوایل حضورش در تیم، به دلیل قوانین حقوق مالیاتی و سقف حقوقی نتوانسته بود قراردادش را به طور رسمی با بارسا به ثبت برساند، اما با فروش رفتن کوتینیو و کاهش حقوق امتیتی بعد از تمدید قرارداد، مشکل ثبت قرارداد او حل شد.
به نظر میرسد ژاوی بخواهد از او در این مسابقه مهم حتی در ترکیب اصلی برای بارسا استفاده کند.
با این حال در ویدیویی که در صفحه رسمی بارسا منشر شده، نشان میدهد که فران تورس قرار است پیراهن شماره بلوگرانا را بر تن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала