Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینیسیوس – دنی آلوز؛ دوئل تمام برازیلی در ریاض

© AFP 2023 / Oscar del PozoПолузащитник "Реала" Винисиус Жуниор и вратарь «Барселоны» Марк-Андре тер Стеген
Полузащитник Реала Винисиус Жуниор и вратарь «Барселоны» Марк-Андре тер Стеген  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
به احتمال فراوان در دیدار فردا شب بارسلونا و رئال مادرید، دنی آلوز 38 ساله مأمور مهار وینیسیوس جونیور 21 ساله خواهد بود و به این ترتیب شاهد دوئل تمام برازیلی در ریاض خواهیم بود.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب بارسلونا و رئال مادرید در کشور عربستان به مصاف هم خواهند رفت و هواداران فوتبال شاهد ال‌کلاسیکو در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا خواهد بود.
بدون شک در این دیدار وینیسیوس جونیور خطرناک‌ترین بازیکن زمین خواهد بود زیرا او در امر گُلزنی، دادن پاس گُل و دریبل مهارت خوبی دارد و در بازی‌های گذشته نشان داده است که توان به هم زدن خط دفاعی حریفان را به خوبی دارد.
وینیسیوس اما فردا شب به سد بزرگی خواهد خورد زیرا دنی آلوز 38 ساله مأمور مهار مستقیم این ستاره 21 ساله خواهد بود و به این ترتیب شاهد دوئل تمام برازیلی در ریاض خواهیم بود.
در حقیقت تفاوت سنی دوبازیکن 21 ساله است و دو بازیکن از دو نسل متفاوت فوتبال در برابر هم قرار خواهند گرفت. مدافع بارسا تجربه بسیار خوبی دارد و در گذشته رونالدو را در ال‌کلاسیکوها مهار کرده و حتی به لایی زده است.
وینیسیوس اما جوان است و سرعت فوق‌العاده و فزیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند آلوز را اذیت و دروازه بارسا را تهدید و حتی باز کند.
در هر صورت دوئل چهارشنبه شب این دو در ورزشگاه ملک فهد یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکو خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала