Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار جدی مدافع سابقه‌دار بارسلونا به رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
مدافع آبی اناری ها تاکید کرد که این تیم به دنبال شکست رئال و قهرمانی در سوپر جام است.
به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا به رئال مادرید هشدار داد که آن‌ها در روز چهارشنبه با یک بارسلونا متفاوت روبرو خواهند شد.
با وجود آنکه آبی‌اناری‌ها یکی از بدترین فصل‌های تاریخ خود را تجربه می‌کنند با این حال پیکه تاکید کرد که آنها به دنبال پیروزی برابر رئال و بالا بردن جام قهرمانی هستند.
این مدافع سابقه‌دار کاتالانی‌ها در این باره گفت:
"این یک رقابت مهم است و همگی به طور برابر برای فتح آن می‌جنگیم. ما انگیزه بالایی برای درو کردن عناوین داریم، اما حالا در نیمه نهایی یک ال کلاسیکو داریم، پس بازی سختی در انتظار ماست."
پیکه در ادامه گفت:
"ما به خودمان و پروژه باشگاه اعتماد داریم. ایمان دارم که می‌توانیم رئال را شکست دهیم و به فینال برسیم. قهرمانی در سوپر جام برای ما مهم است. در هر رقابتی برای پیروزی به میدان می‌رویم."
پیکه در پایان اظهار داشت:
"واقعا به دنبال قهرمانی در این جام هستم هر چند که می دانیم کار سختی پیش رو داریم. در شرایط خوبی پای به این بازی می گذاریم. تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است."
چهارشنبه شب از ساعت 11:30 به وقت کابل، رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا در استادیوم کینگ عبدالله اسپورت سیتی در شهر جده عربستان سعودی باهم صف آرایی خواهند کرد.
این دو تیم این فصل یک تقابل باهم داشته‌اند که در آن شاگردان کارلو آنچلوتی به پیروزی رسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала