Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجوز حضور 5 بازیکن بارسا برای حضور در ال‌کلاسیکو صادر شد + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
ستاره‌هایی چون رونالد آرائوخو، آنسوفاتی، پدری گونزالس، فران تورس و فرانکی دی‌یونگ که به تازگی از مصدومیت برگشته بودند، چراغ سبز داکتران برای حضور در ال‌کلاسیکو را دریافت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی ژاوی برای ال‌کلاسیکو فردا شب در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، منتشر شد و این سرمربی اسپانیایی 24 بازیکن را به این دیدار حساس دعوت کرد.
ساعاتی پس از انتشار این فهرست، تست کرونا پدری گونزالس و فران تورس نیز منفی شد و این دو بازیکن نیز راهی عربستان سعودی شدند تا بارسلونا را در دیدار حساس برابر رئال مادرید همراهی کنند.
در میان 26 بازیکنی که ژاوی در عربستان در اختیار داشت، 5 بازیکن به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بودند و کادر صحی تیم مجوز حضور آن‌ها در بازی برابر رئال مادرید را صادر نکرده‌ بودند.
این بازیکنان رونالد آرائوخو، آنسوفاتی، پدری گونزالس، فران تورس و فرانکی دی‌یونگ بودند که حضور شان در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.
دقایقی قبل داکتران بارسلونا به حضور تمامی این بازیکنان در دیدار برابر رئال مادرید چراغ سبز نشان دادند و آن‌ها می‌توانند در دیدار فردا شب در صورت لزوم دید ژاوی بازی کنند.
به این ترتیب سرمربی بارسلونا غایب بزرگ در دیدار برابر کهکشانی‌ها نخواهد داشت و همه ستاره‌های خود را در اختیار خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала