Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: ژاوی با ایده‌هایش بارسا را بهتر کرده، برای پیروزی وارد زمین می‌شویم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف بارسا، در مورد شرایط تیم خودش و حریف صحبت کرد و اظهار داشت که برای پیروزی وارد زمین خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دیدار بزرگی میان بارسلونا و رئال مادرید در کشور عربستان برگزار خواهد شد و هواداران فوتبال شاهد ال‌کلاسیکو در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا خواهد بود.
نشست خبری این دیدار مهم دقایقی قبل برگزار شد و کارلو آنچلوتی به همراه تونی کروس در این نشست حاضر و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
آنچلوتی در مورد دیدار فردا گفت:" این بازی را ممکن است ببری یا ببازی. باید برای بردن وارد زمین شوی. باید بهترین عملکردت را داشته باشی. حریف بیش از ما مشکلاتی داشته اما در جریان بازی هر اتفاقی ممکن است بیافتد."
سرمربی رئال در مورد تردید در استفاده از بازیکنان در ترکیب ثابت گفت:" کارواخال یکی از تردیدهاست. تردید دیگر در مورد پست بال راست است. رودریگو سرحال است و شاید به جای آسنسیو بازی کند. یوویچ هم برگشته است. پیش از بازی مثل همه تقابل با بارسا نگرانی و امید وجود دارد. چنین بازی‌هایی را دوست دارم."
مربی ایتالیایی در پاسخ به پرسشی در مورد بازیکنان مورد علاقه‌اش در بارسا گفت:" بارسا ستاره‌های باتجربه‌ای چون جرارد پیکه، سرخیو بوستکس و جوردی آلبا دارد که همیشه به تیم کمک می‌کنند. در عین حال جوانانی چون گاوی و نیکو نیز آینده روشنی پیش رو دارند."
آنچلوتی دیدگاهش را در مورد تیم بارسا با ژاوی نیز ابراز کرد و گفت:" تیمش را دوست دارم چرا که تفکر مشخصی دارند. هویت خود را دارند. روند خوبی داشته اند. ژآوی با ایده‌هایش تیمش را بهتر کرده است."
کارلتو در مورد اختلافش با بارسا در لالیگا گفت:" بازی از نقطه صفر آغاز می‌شود. بازی مثل نیوکمپ که ژاوی در آن نبود، برابر است. نسبت به همه بازی‌ها واهمه و نگرانی دارم. به طور مثال قبل از بازی با والنسیا هم خیلی استرس داشتم. به خوبی ال‌کلاسیکو را می‌شناسم. اگر بازیکنانم شانسشان را بیشتر بدانند، نگران می شوم اما این طور نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала