نیروهای حافظ صلح از ساختمان کلیدی قزاقستان محافظت می‌کنند

© Sputnik / Aigerim Taubay /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Ауэзовского районного филиала партии Nur Otan, которое пытались поджечь протестующие
Здание Ауэзовского районного филиала партии Nur Otan, которое пытались поджечь протестующие - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری قزاقستان تاکید دارد که نیروهای امنیتی به پاکسازی شهرک های ادامه می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری می گوید که نیروهای حافظ صلح کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان شماری از ساختمان کلیدی را حفاظت می‌کنند.
این در حالی‌ست که نشست ستاد عملیاتی این کشور امروز یک‌شنبه با رهبری قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان برگزار شد.
Полиция патрулирует улицы в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عملیات ضد تروریستی در آلماتی قزاقستان وارد مرحله جدید شد
سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری قزاقستان می افزاید: "به رئیس دولت اطلاع داده شد که نیروهای دفاعی و امنیتی برای برقراری نظم و قانون با رعایت وضعیت اضطراری در مناطق، اقداماتی را در کشور انجام می‌دهند، همچنان پست‌های بازرسی ایجاد شده و شماری از تاسیسات کلیدی برای حفاظت به نیروهای حافظ صلح کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت تحویل داده شد".
همچنان تاکید شده است که نیروهای امنیتی به "پاکسازی" در شهرک ها ادامه می دهند.
گفتنی است پس از افزایش بهای سوخت، هزاران معترض در دوم جنوری در شهر جانااوزن که قطب تولید نفت و صحنه درگیری‌های مرگبار در دهه گذشته میان معترضان و پولیس بود، به خیابان‌ها آمدند. سپس اعتراضات به دیگر شهرهای قزاقستان کشیده شد. به دنبال آن دولت کنار رفت و وضعیت فوق‌العاده سراسری اعلام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала