Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوران برای رئال پنالتی میگیرند؛ آمار اما چیزی دیگر میگوید...

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
پنالتی دیشب رئال مادرید برابر والنسیا سر و صدا به پا کرد، اما آمار چیز دیگری را نشان میدهد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در ادامه هفته بیستم لالیگا میزبان والنسیا بود که در نهایت این بازی با حساب 4 بر 1 به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.
گل اول رئال در دقیقه 43 در حالی به ثمر رسید که داور بازی هرناندز هرناندز به روی کاسمیرو خطا اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشان داد.
در واقع بعد از بازی بود که باشگاه والنسیا با انتشار توئیتی نوشت: "سرقت‌ها در مادرید تا حدودی تکراری می‌شوند"
در همین حال سرمربی و کاپیتان والنسیا نیز در اخر بازی اعتقاد بر این داشتند که داور پنالتی روی کاسمیرو را به اشتباه اعلام کرده است.
اما آمار نشان میدهد که این سومین پنالتی بود که لوس بلانکوس در 13 ماه گذشته از داوران دریافت کرده است و آنطور هم که گفته میشود، داوران برای رئال مادرید پنالتی زیاد میگیرند نیست.
با این حال تصمیم هرناندز هرناندز برای اعلام پنالتی پس از تماس عمر آلدرته با کاسمیرو بحث برانگیز بود، اما واقعیت این است که VAR هیچ مداخله ای در این بین نکرد و داور بلافاصله پنالتی را برای کهکشانی ها اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала