بلینکن: روسیه میخواهد شوروی را بازگرداند

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
بلینکن معتقد است که روسیه می خواهد سطح نفوذ "شوروی" را بر دیگر کشورها بازگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا، معتقد است که هدف روسیه بازگرداندن آن نظم است که در زمان اتحاد جماهیر شوروی وجود داشت.
وی گفت: "من فکر می کنم این چنین است، این یکی از اهداف رئیس جمهور پوتین است و این به معنای بازگرداندن حوزه نفوذ بر کشورهای است که قبلاً بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بودند".
Госсекретарь США Энтони Блинкен  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
بلینکن: "روسیه تفنگچه خود را به سر اوکراین گذاشته است"
وی افزود که این "غیرقابل قبول" است.
در ماه دیسامبر، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده ابراز نگرانی کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دنبال "بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی" است.
پس از آن، کرملین خاطرنشان کرد که نولند به موضوع روسیه و همچنین " در تمام ظرایف فضای پس از اتحاد جماهیر شوروی" به خوبی آگاه است و به خوبی می‌داند که احیای اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала