Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ بارسا برای جانشینی دمبله مشخص شد + عکس

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
بارسلونا در صورتی که عثمان دمبله قرارداد خودش را تمدید نکند و جدا شود، آداما ترائوره وینگر ولورهمپتون را به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات بارسلونا با عثمان دمبله بازیکن این تیم برای تمدید قرارداد تا کنون بی‌نتیجه بوده و این باشگاه برخلاف چیزی که پیش از این اعلام شده بود نتوانسته انتظارات ستاره فرانسوی خود را برآورده کند.
عثمان دمبله تا پایان فصل جاری با بارسا قرارداد دارد و به این ترتیب او می‌تواند در ماه جاری با پیشنهادهایی که دریافت می‌کند پاسخ بدهد و بارسلونا هم نمی‌تواند مانعش شود.
بارسا نیز با توجه به ناامیدی از تمدید قرارداد با دمبله، به دنبال جانشین برای ستاره فرانسوی است و نشریه اسپورت گفته است که آن‌ها به دنبال باز گرداندن یکی دیگر از ستاره‌های سابق لاماسیا اند.
طبق گزارش اسپورت، سران بارسا شرایط آداما ترائوره وینگر اسپانیایی ولورهمپتون که سابقه بازی در این تیم را دارد و پرورش یافته لاماسیا است را زیر نظر دارند.
ترائوره از سال 2004 تا 2015 در رده‌های مختلف لاماسیا بازی کرده است و حتی 1 بازی نیز برای تیم اصلی بارسلونا انجام داد.
او رابطه خوبی با جوردی آلبا، بوسکتس، روبرتو و فران تورس دارد و بارسا امیدوار است رابطه خوبش با خورخه مندز که مدیر برنامه‌های ترائوره است، روند بازگشت او را به نیوکمپ تسهیل کند .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала