روسیه: وضع امنیتی در قزاقستان رو به بهبود است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وضعیت قزاقستان پس از اعتراضات به تدریج در حال بهبود است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وضعیت در قزاقستان پس از اعتراضات گسترده در این کشور که از اوایل جنوری آغاز شد، به تدریج در حال بهبود است.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: پس از حوادث 5-6 جنوری، وضعیت کشور به تدریج در حال تغییر به سمت بهتر شدن است. عادی سازی فعالیت های اقتصادی و اقتصادی در جمهوری وجود دارد. حرکت قطارهای مسافری به طور کامل از سر گرفته شده است، قطارهای اضافی در محبوب ترین مسیرها راه اندازی شده اند. کار برخی از سیستم های پرداخت ملی تثبیت شده است. اقدامات حمایتی دولت از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​آسیب دیده از اقدامات غارتگران اعلام شده است. حمل و نقل عمومی و همچنین فرودگاه بین المللی آکتائو در منطقه مانگیستاو از سر گرفته شد.
غرب روسیه را مجازات میکند: آیا او از عهده این کار برخواهد آمد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
سفیر روسیه در واشنگتن آمریکا را به تحریک بحران در قزاقستان متهم کرد
وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد که ساختمان های اداری آلماتی از وجود افراط گرایان پاکسازی شده است.
این وزارت افزود که بسیاری از ستیزه جویان کشته یا بازداشت شده اند، هویت آنها مشخص می شود. مناطق پاکسازی شده شهر در حال بازگشت به حالت عادی است. سازمان های انتظامی موفق شدند کنترول میدان هوایی این کلانشهر را به دست بگیرند، اگرچه هنوز به روی هوانوردی غیرنظامی بسته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала