Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: امیدوارم دمبله برای ماندن در بارسا تلاش کند، بازی پیچیده‌ای برابر لینارس داریم

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با لینارس، ابراز امیدواری به ماندن عثمان دمبله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب بارسلونا در ورزشگاه لینارخوس مهمان لینارس است و رسماً کار خودش را در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا(کوپا دل‌ری) آغاز خواهد کرد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.
او در مورد رقابت‌های کوپا گفت:" اهمیت این جام ربطی به جایگاه ما در لالیگا ندارد و اگر صدرنشین هم بودیم باز همینطور بود. لینارس عملکرد خوبی داشته است. ما قبلا بازی آن‌ها مقابل تیم بارسای B، را دیدی. جام حذفی یک هدف برای ماست و به رقابت‌های دیگر ربطی ندارد . ما قهرمان فصل گذشته هستیم ."
او در مورد دیدار فردا شب گفت:" انتظار بازی دشوار و پیچیده‌ای را دارم . حریف ما تیم خوبی هستند با یک مربی خوب. می‌دانیم اینگونه بازی‌ها چقدر دشوارند. این فرمت بازی‌ها برای تیم‌های کوچک جذاب است. تقریبا برنده از قبل تعیین شده‌ای وجود ندارد. آنها بسیار باانگیزه هستند ."
سرمربی بارسا در مورد دمبله نیز صحبت کرد و گفت:" آرام هستم و منتظر اخبارم. به من بستگی ندارد. همه چیز به باشگاه و او وابسته است. امیدوارم دمبله برای ماندن در بارسا تلاش کند. پروژه ورزشی بهتری برای او وجود ندارد. ببینیم تصمیمش چیست؟ امیدوارم تلاشی از طرف او صورت بگیرد ."
ژاوی در مورد نخستین بازی رسمی آلوز نیز پرداخت و گفت:" او خوب است. تماشایی و با شدت زیاد با انگیزه. سرعت فوق‌العاده دارد و بسیار حرفه‌ای است. به پاس‌ها و نفوذها و استعدادش نیاز داریم ."
او زمان بازگشت برخی ستاره‌هایش را نیز مشخص کرد و گفت:" فاتی و دپای هنوز صد در صد آماده نیستند. هنوز به صورت انفرادی کار می‌کنند اما احساسات مثبت است. ببینیم به بازی با گرانادا میرسند یا نه. اما پیشرفت خوبی وجود دارد."
سرمربی بارسا در پایان در مورد جذب موراتا پرداخت و گفت:" قرار نیست درباره فرضیات حرف بزنیم. بهتر است در مورد چیزی که داریم صحبت کنیم. امروز نه او و نه هالند بازیکن ما نیستند ."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала