Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرده‌برداری سوپر ایجنت ایتالیایی از پیشنهاد زمستانی رئال به امباپه

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
جیووانی برانچینی ایجنت سرشناس ایتالیایی مدعی است که رئال در زمستان تصمیم گرفته که با ارائه پیشنهادی 50 میلیونی به پی‌اس‌جی، کلیان امباپه را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، به همه روشن است که رئال مادرید به صورت جدی خواهان جذب کلیان امباپه است و می‌خواهد این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.
این تیم که در تابستان گذشته تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام داد، منتظر است تا قرارداد وی با پی‌اس‌جی به پایان برسد و تابستان آینده او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.
با این حال جیووانی برانچینی ایجنت سرشناس ایتالیایی مدعی است که رئال در زمستان تصمیم گرفته که با ارائه پیشنهادی 50 میلیونی به پی‌اس‌جی، کلیان امباپه را به خدمت بگیرد.
او این موضوع را با رسانه‌های ایتالیایی مطرح کرده و گفته است:" رئال می‌خواهد همین حالا امباپه را بخرد و 50 میلیون یورو پیشنهاد داده‌اند. نمی‌دانم چه می‌شود. این نشان می‌دهد که پرز به دنبال ثبات در این سیستم است. حیف است که بازیکنی در این سطح در تابستان رایگان جدا شود. قطعا تابستان داغی را با امباپه، هالند، هری کین و ولاهوویچ خواهیم داشت."
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که منابع نزدیک به رئال مادرید کاملا موضوعی را تکذیب می‌کنند. در حقیقت بسیاری از مدیران رئال این روزها با افتخار می‌گویند که در ماجرای امباپه یک یورو هم به جیب پی‌اس‌جی نخواهد رفت و بدین ترتیب می‌توانند از مدیران قطری این تیم انتقام تابستان گذشته را بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала