Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت قطعی کاپیتان یونایتد برابر ولوز

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
دو نشریه معتبر انگلیسی گزارش داده‌اند که هری مگوایر مدافع و کاپیتان منچستریونایتد در دیدار برابر برنلی مصدوم شده و در دیدار برابر ولورهمپتون غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد امشب در چهارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه الدترافورد میزبان ولورهمپتون است و دیدار دشواری در پیش دارد.
دو نشریه معتبر سان و اتلتیک انگلیس گزارش داده‌اند که هری مگوایر مدافع و کاپیتان منچستریونایتد در این دیدار غایب خواهد بود و به دلیل مصدومیت در برابر گرگ‌ها حضور نخواهد داشت.
طبق گزارش این دو نشریه، مگوایر در دیدار قبلی یونایتد برابر برنلی که با نتیجه 1-3 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید، مصدوم شده و نامش از سوی رالف رانگنیک خط خورده است.
گفته می‌شود که در نبود مگوایر، رافائل واران و اریک بایی در خط دفاعی قرار خواهند گرفت و در مقابل دخیا از دروازه یونایتد دفاع خواهند کرد.
همچنان منچستر ایونینگ مدعی است که در دیدار امشب فیل جونز که آخرین بازی‌اش در لیگ برتر را در ماه جنوری 2020 انجام داد، از سوی رانگنیک به بازی گرفته شود.
یونایتد در حال حاضر با 31 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و شاگردان رالف در نبود کاپیتان شان تلاش خواهند کرد تا با شکست ولوز به رده ششم صعود کنند و جای تاتنهام را بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала