Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن آسیا در سال 2021 مشخص شد

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
هافبک کوریایی تاتنهام به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در سال گذشته میلادی معرفی شد.
به گزارش اسپوتنیک، هیونگ‌مین سون مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی که سال خوبی را با تاننهام در لیگ برتر انگلیس سپری کرد، از سوی روزنامه "Titan Sports" چین به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در سال 2021 معرفی شد.
این روزنامه هر سال بهترین فوتبالیست قاره کهن را معرفی می‌کند که "سون" برای پنجمین سال متوالی و در مجموع برای هفتمین بار این عنوان را در تاریخ 9 ساله "جایزه بهترین فوتبالیست آسیا" به خود اختصاص داد.
ستاره 29 ساله تاتنهام، در سال 2021 توانست 17 گل در رقابتهای مختلف به ثمر برساند و با پیراهن تیم ملی کره هم در 8 بازی، 4 گل به ثمر رساند.
روال انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا – که از سال 2013 شروع شده – بدین صورت است که از 47 فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، کارشناسان 37 فدراسیون، بازیکن مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.
13 داور مهمان هم به 5 بازیکن مورد نظرشان در طول سال رای می‌دهند که جمع‌بندی این آرا، منجر به انتخاب بهترین بازیکن آسیا می‌شود.
سون هیونگ مین در این نظرسنجی، انتخاب اول 31 کارشناس بود و توانست 242 امتیاز کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала