چین: ویژگی راکت "سرمت" روسی، امریکا را به وحشت می اندازد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Загрузка баллистической ракеты «Сармат» перед пуском во время испытаний
Загрузка баллистической ракеты «Сармат» перед пуском во время испытаний - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
تحلیلگران چینی گفته اند، که ویژگی راکت بالستیک قاره پیمای "سرمت" روسی امریکا را به وحشت می اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران Baijiahao گفتند: جدیدترین راکت بالستیک قاره پیمای روسیه "سرمت" ویژگی ترسناکی برای ایالات متحده دارد - برد پروازی این راکت تا 18 هزار کیلومتر است.
این را تحلیلگران نشریه چینی Baijiahao چنین بیان کردند: چیزی که ایالات متحده را می ترساند این است که این راکت می تواند ده کلاهک هسته ای را با قدرت بار 750 کیلوتن حمل کند که معادل 800 بمب اتمی است. حتی قابل ذکر نیست که واشنگتن چنین تسلیحاتی ندارد.
 ویژگی های برتر راکت «سرمت» روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2019
ویژگی های برتر راکت «سرمت» روسیه
به گفته کارشناسان، "سرمت" به طور خاص به عنوان هشداری به آمریکا ساخته شده است. استدلال می شود، زمانی که "قاتل بزرگ" (آنطور که تحلیلگران موشک می گویند) پذیرفته شود، تهدید روسیه برای مقامات آمریکایی حتی دشوارتر خواهد شد.
در ماه دسامبر، سرگئی کاراکایف، فرمانده نیروهای راکتی راهبردی روسیه، آخرین مهلت برای قرار دادن سرمت ها در وظیفه رزمی را اعلام کرد. به گفته وی، این اتفاق در پایان سال 2022 رخ خواهد داد. کاراکایف تصریح کرد، که وظیفه قرار دادن اولین هنگ در بخش راکتی اوژور در قلمرو کراسنویارسک بود.
در ماه سپتامبر، رئیس شرکت دولتی روسکاسموس، دیمیتری روگوزین، اعلام کرد که در آینده، «سرمت» به پایه سپر هسته ای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ویژگی های این مجموعه به آن اجازه می دهد بر هر سیستم دفاع ضد راکتی غلبه کند. روگوزین همچنین به برد و سرعت بالای این راکت اشاره کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала