Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نادال - کیرگیوس؛ تقابل با دشمن دیرینه در بازی دوستانه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل نادال
رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
رافائل نادال ممکن است در مسابقات دوستانه اوپن استرالیا به مصاف "نیک کیرگیوس" برود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رافائل نادال ستاره تنیس، این هفته در ست تابستانی ملبورن به زمین بازخواهد گشت و او می‌تواند به مصاف نیک "کیرگیوس" برود. نادال پس از مصدومیت در فصل 2021 از اوپن واشنگتن در آگوست در تور ATP غایب بوده، اما درست قبل از کریسمس دو مسابقه نمایشی در ابوظبی انجام داد.
تست کووید-19 این بازیکن اسپانیایی از آن زمان مثبت بوده، اما اکنون در استرالیا حضور یافته و می‌تواند آزمون سختی را برای رویارویی با مرد محلی و دشمن سرسخت‌اش "کیرگیوس" داشته باشد.
نادال و بازیکن استرالیایی هر دو در قرعه کشی در ست تابستانی در یک سمت قرار گرفتند، به این معنی که رویداد دوستانه می‌تواند یک مسابقه پرفروش را قبل از شروع گرند اسلم در اواخر این ماه ارائه دهد.
قهرمان 20 دوره مسابقات 1000 امتیازی، بازگشت‌اش را در برابر مارکوس ژیرون یا یک مسابقه مقدماتی در دور دوم آغاز خواهد کرد و پیروزی می‌تواند یک مرحله نیمه نهایی را در برابر دیوید گوفین یا کریگیوس بازیکن چهارم، ایجاد کند.
نادال و کیرگیوس آخرین بار در مسابقات آزاد استرالیا 2020 به مصاف هم رفتند و این بازیکن اسپانیایی بود که در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی 6-3، 3-6، 7-6، 7-6 پیروز شد.
قهرمان اوپن استرالیا در سال 2009 بدون شک در چند وقت اخیر بر کیرگیوس مسلط بوده و در 5 دیدار از هفت دیدار اخیرش پیروز شده است. بسیاری فکر می‌کردند که بازگشت نادال که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، پس از مثبت شدن تست کووید، بار دیگر به عقب رانده می‌شود.

برنده 20 گرند اسلم پس از تست مثبت‌اش در توییتر گفت: "می‌خواستم این را در بازگشت به خانه پس از بازی در تورنمنت ابوظبی اعلام کنم. در آزمایش PCR که هنگام ورود به اسپانیا بر روی من انجام شد، آزمایش کووید مثبت شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала