روسیه از شهروندان خود در دانباس دفاع می کند

© Photo / Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
لاوروف آمادگی مسکو برای محافظت از شهروندان روسیه را در دانباس تائید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه اظهار داشت که کیف پاسخ مناسبی به هرگونه تحریک احتمالی علیه دانباس دریافت خواهد کرد.
لاوروف گفت که مسکو آماده است تمام اقدامات لازم را برای محافظت از صدها هزار شهروند روسیه در دانباس و حل و فصل مناقشه در اوکراین از طریق روش های دیپلماتیک انجام دهد.
ماریا زاخارووا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2017
فرستادن تجهیزات نظامی از سوی اوکراین به دانباس بر گفت و گو صلح تاثیر منفی می نماید
ما به تلاش برای حل مناقشه داخلی اوکراین با ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک ادامه خواهیم داد. او گفت که تدابیر مینسک که توسط قطعنامه 2202 شورای امنیت سازمان ملل تصویب شده است، مبنای بلامنازع این امر است.
وزیر امور خارجه تاکید کرد که "به هرگونه تحریک نظامی احتمالی کیف علیه دانباس پاسخ کافی داده خواهد شد." وی افزود که کشورهای غربی به حمایت از آرمان های نظامی مقامات اوکراینی ادامه می دهند و رژیم کیف "طبیعاً چنین حمایتی را به عنوان کارت سفید برای یک عملیات نظامی تلقی می کند."
پیش از این لاوروف در جریان سخنرانی در شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا ابراز نگرانی کرده بود که اکمالات کیف به تجهیزات نظامی منجر به درگیری در دانباس میشود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала