https://sputnik.af/20211230/خوشحالی-اوساکا-از-بازگشت-به-آسترالیا-اوپن-8665791.html
خوشحالی اوساکا از بازگشت به آسترالیا اوپن
خوشحالی اوساکا از بازگشت به آسترالیا اوپن
اسپوتنیک افغانستان
اوساکا ستاره جاپانی تنیس میگوید از این که به بازیهای آزاد آسترالیا بازگشته خوشحال است و بی صبرانه منتظر بازیست. 30.12.2021, اسپوتنیک افغانستان
2021-12-30T21:05+0430
2021-12-30T21:05+0430
2021-12-30T21:05+0430
ورزش
ورزش
ورزش جهان
https://cdn1.img.sputnik.af/img/07e5/07/1b/7044972_0:0:3073:1728_1920x0_80_0_0_ff593dc67536ec553199f2d4292ed7a5.jpg
به گزارش اسپوتنیک؛ اکاونت رسمی مسابقات اوپن استرالیا بازگشت نائومی اوساکا تنیسور جاپانی و قهرمان گرند اسلم را به میادین را جشن گرفت.چهار ماه پس از آخرین بار حضور در میادین؛ نائومی اوساکا بار دیگر به میادین باز میگردد تا در مسابقات آزاد استرالیا حضور یابد، جایی که رقابتها از 17 جنوری آغاز میشود و این تنیسور برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.امروز حساب اجتماعی گرند اسلم اولین روز حضور تنیسور ژاپنی در محل برگزاری مسابقات را جشن گرفت.
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
da_DA
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnik.af/img/07e5/07/1b/7044972_114:0:2845:2048_1920x0_80_0_0_0d69f148046d1524c4b8ef348f6995a1.jpgاسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ورزش, ورزش جهان
خوشحالی اوساکا از بازگشت به آسترالیا اوپن
اوساکا ستاره جاپانی تنیس میگوید از این که به بازیهای آزاد آسترالیا بازگشته خوشحال است و بی صبرانه منتظر بازیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ اکاونت رسمی مسابقات اوپن استرالیا بازگشت نائومی اوساکا تنیسور جاپانی و قهرمان گرند اسلم را به میادین را جشن گرفت.
این بازیکن در مورد بازگشتاش به این مسابقات گفت: "واقعا خوشحالم که برگشتم و بی صبرانه منتظر بازی مقابل شما هستم."
چهار ماه پس از آخرین بار حضور در میادین؛ نائومی اوساکا بار دیگر به میادین باز میگردد تا در مسابقات آزاد استرالیا حضور یابد، جایی که رقابتها از 17 جنوری آغاز میشود و این تنیسور برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.
امروز حساب اجتماعی گرند اسلم اولین روز حضور تنیسور ژاپنی در محل برگزاری مسابقات را جشن گرفت.
این تنیسور 24 ساله گفت: "سلام به همه، من به استرالیا برگشتم و بسیار هیجان زده هستم که دوباره مقابل همه شما بازی کنم... همانطور که میبینید خیلی عرق میکنیم. بچهها خوشحالم که دوباره شما را میبینم و از مهمان نوازی شما متشکرم. استقبالی با لبخند و بازگشتی که نشان دهنده خبرهای زیبا و مهم نه تنها برای اوساکا، بلکه برای تمام تنیس جهان است."