Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقاضای بلند دمبله مسبب بن بست در قرارداد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
تقاضاهای اقتصادی عثمان دمبله از بارسلونا، روند تمدید قرار داد این بازیکن را کند می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسا و دمبله در تلاش هستند تا وضعیتی را که دیروز پس از دیدار بسیار تحت تأثیر قرار گرفت، تغییر دهند زیرا در ساعات اخیر بدبینی نسبت به تمدید دمبله افزایش یافته است. چهارشنبه شب مشخص شد که دیدار دو طرف بسیار پرتنش بوده است، امروز دلایل آن مشخص گردید. مورد اصلی، مبلغ اقتصادی درخواست شده توسط عوامل دمبله و بیشتر با در نظر گرفتن وضعیت مالی موجود کاتالان است.
همانطور که توسط TV3 فاش شد، سیسوکو نماینده ستاره فرانسوی، 30 میلیون یورو ناخالص در هر فصل درخواست کرده است، نشانه‌ای بالاتر از مبلغ فعلی که بسته به بازی‌های انجام شده متغیرتر است. به این رقم باید 15 هزار برای نماینده و 30 هطار برای پاداش تمدید برای دمبله اضافه شود.
این پیشنهاد کاملاً خارج از امکاناتی است که امروز بارسلونا دارد. نباید فراموش کرد که دقیقاً این نهاد قراردادی با تراشه کوچکتر از تراشه فعلی اما با تشویقی‌هایی بر اساس عملکرد خود روی میز گذاشته است. با این حال، چند روز آینده برای تغییر مسیر وضعیت کلیدی است.
چند هفته پیش، به نظر می‌رسید که هر دو طرف قرارداد را قبل از پایان سال بسته خواهند کرد. از طرف نهاد آنها خوشبین بودند و ژاوی اطمینان داد که بازیکن می‌خواهد پیراهن بارسا را ​​به تن کند. با این حال، نباید فراموش کرد که نماینده همیشه در طول مذاکره کمتر آشتی‌جو و ممتنع بوده است.
اکنون زمان مقابل بارسلونا می‌گذرد. قرارداد دمبله در جون امسال به پایان می‌رسد و می‌تواند از اول جنوری با باشگاهی که می‌خواهد مذاکره کند. هر دو طرف چندین ماه است که بدون دستیابی به نقطه مشترکی در حال مذاکره هستند. این بازیکن فرانسوی به خصوص از لیگ برتر پیشنهاداتی روی میز دارد.
و در حالی‌که عوامل و باشگاه به تلاش برای تغییر وضعیت ادامه می‌دهند، این بازیکن پس از مثبت شدن تست کووید دیروز در خانه محبوس شد. حالا همه چیز نشان می‌دهد که او در بازی با مایورکا حاضر نخواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала