Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر قدرت مسلط در ایتالیا؛ شاگردان اینزاگی به دنبال قهرمانی در 2022

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
اینترمیلان در سال 2022 به عنوان نیروی مسلط به یاد ماندنی پیش می‌رود، در حالی‌که فصل سختی را شروع کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شاگردان سیمونه اینزاگی در این فصل پس از شروعی متزلزل، شتاب بیشتری به دست آورده‌اند و سال را به عنوان قهرمان زمستانی و در فرمی فوق العاده با چهار امتیاز اختلاف در میانه راه به پایان رساندند.
کار مربی جدید پس از یک فصل پر فراز و نشیب نزدیک برای باشگاه چشمگیر بوده است.
آنتونیو کونته در ماه می نراتزوری را به اولین عنوان قهرمانی لیگ‌اش در 11 سال گذشته هدایت کرد و به سلطه 9 ساله یوونتوس پایان داد، اما پس از این رقابت به همراه بازیکنان کلیدی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از این تیم جدا شدند.
این تغییرات خیلی‌ها را به این فکر واداشت که آیا اینتر هنوز هم باید به عنوان مدعی در فصل جدید در نظر گرفته شود یا خیر، سوالی که اینزاگی جانشین کونته قاطعانه به آن پاسخ داده است.
او به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ما از جولای، از همان اولین جلسه تمرین، به خودمان ایمان داشتیم. اکنون برای بسیاری راحت است که بگویند ما یک کشتی جنگی هستیم. اما من از قبل می‌دانستم که می‌توانیم خوب عمل کنیم."
اینتر با 49 گل بهترین گلزنان لیگ را دارد و پس از ناپولی دومین دفاع برتر را دارد، اما 15 دریافت کرده و 6 بار متوالی را قبل از تعطیلات زمستانی بسته نگه داشته است.
خریدهای آنها در فصل نزدیک به پایان رسیده است، به خصوص مهاجم کهنه کار ادین ژکو که 11 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و هاکان چاهان اوغلو بازیکن بازیساز که مستقیماً بیش از هر هافبک دیگری در این فصل با 6 گل و 7 پاس گل در سری آ پیش است.
نبرد برای عنوان
در حالی‌که اینتر تیمی با فرم است، هشت امتیاز چهار تیم برتر را از هم جدا می‌کند و یک مسابقه قهرمانی رقابتی می‌تواند در کار باشد.
آث میلان و ناپولی در شروع فصل سرعت خوبی داشتند و هر دو 12 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند، اما افت‌های بعدی در فرم باعث شد تا آنها به ترتیب 4 و 7 امتیاز با سرعت کمتری داشته باشند.
آتالانتا یک امتیاز عقب‌تر است، در حالی‌که پس از آن یوونتوس پس از 12 ماه فاجعه بار نیاز مبرمی به سالی بهتر در سال 2022 دارد.
نکته نگران کننده این است که یووه پنج امتیاز بدتر از فصل گذشته دارد، زمانی‌که آنها قهرمانی لیگ را فصل قبل تسلیم شدند و تنها در روز آخر تحت هدایت آندره آ پیرلو به جمع چهار تیم برتر صعود کردند.
کریستیانو رونالدو در پایان فصل یووه را ترک کرد و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بازگشت، از آن زمان به سختی توانسته از ترکیب تیمش بیرون بیاید، و یووه با 12 امتیاز کمتر از صدر، در رده پنجم قرار دارد.
مسائل خارج از زمین
پروژه‌های مربیان جدید ژوزه مورینیو در آ اس رم و مائوریتزیو ساری در لاتزیو همچنان در حال انجام است و یک نقطه این دو باشگاه پایتخت ناسازگار را از هم جدا می‌کند.
فیورنتینا بین آنها در رده هفتم قرار دارد، که توسط مربی وینچنزو ایتالیانو احیا شده و با گل‌های دوسان ولاوویچ ستاره ساز اخراج شده است.
این بازیکن 21 ساله صربستانی با 16 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد و در سال 2021 با رکورد رونالدو برابری کرد و 33 بار در یک سال تقویمی به گل رسید.
در انتهای جدول؛ سالرنیتانا آسیب دیده است. باشگاه کامپانیایی با هشت امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، اما مسائل خارج از زمین آنها نیز به همان اندازه نگران کننده بوده است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا تهدید کرده که اگر تا پایان مهلت 31 دسامبر سالرنیتانا را مالک دیگری در اختیار بگیرد در غیر آن سالرنیتانا را از این بخش حذف خواهد کرد.
قوانین لیگ حکم می‌کند که آنها باید مالکیت خود را تغییر دهند، زیرا مالک فعلی کلودیو لوتیتو نیز تیم دیگر سری آ لاتزیو را کنترل می‌کند.
تهدید دسته 19 تیمی تنها بلاتکلیفی پیش روی لیگ نیست، زیرا ظرفیت ورزشگاه به دلیل محدودیت‌های کووید به 50 درصد کاهش یافته و موارد در بین بازیکنان در حال افزایش است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала