Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبلاک و کوره آ دو ستاره غیرقابل تغییر سیمئونه در مادرید

© REUTERS / Carl Recine Матч 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
اوبلاک و کوره آ از اتلتیکو، فوتبالیست‌هایی هستند که بیشترین بازی‌های لیگ سال 2021 را انجام داده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ یان اوبلاک و کوره آ دروازه‌بان و مهاجم اتلتیکو مادرید دو فوتبالیستی هستند که بیشترین بازی را در لیگ برتر 2021 انجام داده‌اند. این بازیکن اسلوونیایی از 42 بازی حتی یک دقیقه را از دست نداده است.
اتلتیکو سال 2021 را با طعم بسیار تلخ و در عین حال خسته به پایان می‌رساند زیرا سال بسیار پرتنشی داشته است اما دو ستاره این ایتم دقایق پرشماری داشته‌اند.
اوبلاک و کوره آ بازیکنانی هستند که بیشترین بازی‌های تیم را از اول جنوری تا تعطیلات کریسمس انجام داده‌اند. هر دو بازیکن در 42 دیدار حتی یک دقیقه را از دست نداده‌‌اند و هیچ‌کس با آنها برابری نمی‌کند.
اوبلاک
تیم مادریدی 18 بازی‌ست که در لیگ انجام داده و از لیگ قبلی 24 بازی کرده است. فصل گذشته با تاخیر شروع شد، زیرا فصل قبل به دلیل بحران کرونا در جولای به پایان رسیده بود و اتلتی حتی دیرتر شروع کرد زیرا آنها در لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست بازی کرده‌ بودند، بنابراین هر دو بازی تعویق افتاده این تیم به بعد از کریسمس ماند. از این رو این رقم بالای 42 بازی برای اتلتیکو به دست آمد.
کوره آ
اوبلاک بهترین لحظات خود را در تیم پشت سر نمی‌گذارد، اما او کاملا غیرقابل انکار است. او فقط در جام حذفی استراحت کرده اما در لیگ و قهرمانان استراحت نداشته است. در مورد کوره آ نیز مشابه است. بازیکن آرجانتینی می‌تواند شروع کننده باشد یا نه، اما او همیشه در ترکیب است. مصدومیت‌ها به او احترام می‌گذارند و سیمئونه برای همه نبردها روی او حساب می‌کند. در برابر این دو؛ فقط کورتوا (رئال مادرید)، مورالس (لوانته) و ایناکی ویلیامز (اتلتیک) یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
کوره آ فقط 5 بازی از 42 بازی را انجام نداده است.
البته در حالی‌که اوبلاک 42 بازی را تکمیل کرده زیرا هرگز تعویض نشد، مسیر کوره آ متفاوت است. دروازه‌بان 3780 دقیقه و مُهاجم در 2594 دقیقه بازی کرده‌اند. از این 42 بازی، ستاره آرجانتینی در 32 بازی شروع کرد و از این تعداد، در 27 بازی تعویض شد. یعنی فقط 5 بازی را تکمیل کرده است.
در مورد بقیه اعداد، دروازه‌بان اسلوونیایی در سال 2021 در لیگ 42 گل دریافت کرده و در 13 بازی کلین شیت کرده است. در سمت کوره آ، مهاجم در آخرین بازی لیگ گذشته تعیین کننده بود و لیگ فعلی خیلی خوب شروع شد و توانسته تا کنون 12 گل بزند و 7 پاس گل بفرستد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала