ضمیر کابلوف: جبهه مقاومت ملی یک جنبش مجازی است + ویدیو

© Sputnikкабулов
кабулов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان می گوید که جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود جوان یک جنبش مجازی است.
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر اداره دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک افغانستان گفت: جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود جوان یک جنبش مجازی است.
وی می گوید: در حال حاضر، این یک حرکت مجازی است، ما کاملاً احساسات و آرزوهای آنها را درک می کنیم، اما ماهیت آن بیشتر مجازی است.
وی همچنین افزود که این همه موضوعات فرضی است، اگر این حرکت مجازی واقعی و از نظر فیزیکی ملموس شود، به معنای شاخه جدیدی از درگیری یک جنگ داخلی خواهد بود. این جنگ باز هم منجر به نابودی می شود، جنگ داخلی نمی تواند رفاه و آرامش بیاورد و افغانستان دوباره وارد چرخه قتل، تلفات جمعی و غیره خواهد شد که در نتیجه هیچ چیز خوبی از این جنگ حاصل نخواهد شد.
پیش از این صبغت‌الله احمدی، سخنگوی جبهه مقاومت افغانستان در صفحه توییترش نگاشته است که در هشت روز گذشته در عملیات های موفقانه‌ی چریکی بر جنگجویان طالبان در ولایت های، بغلان، پنجشیر، کابل، کاپیسا، سمنگان، تخار، پروان، بادغیس، لغمان، بلخ، فاریاب، غزنی، غور، هرات، ننگرهار و کنر ۶۱ تن از جنگجو این گروه کشته شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала