Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت کوتینیو به جدایی قرضی از بارسا؛ مقصد بعدی کجا خواهد بود؟

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی بارسلونا با انتقال قرضی به آرسنال موافق است و در صورتی که دو باشگاه توافق کنند، وی تا پایان فصل به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک، زمستان سال 2018، فیلیپه کوتینیو به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ بارسلونا لقب گرفت و با مبلغ 160 میلیون یورو از لیورپول به نیوکمپ آمد، اما افت شدید وی باعث شده کاتالان‌ها به فکر فروش او بیفتند.
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
ورزش
کوتینیو در آستانه بازگشت به لیگ برتر
خلاص شدن از دست کوتینیو به یکی از چالش‌های سران بارسا تبدیل شده است و هیچ تیمی برای خرید این بازیکن پیشقدم نشده است. همین موضوع باعث شده آبی‌واناری‌ها گزینه انتقال قرضی با بند خرید قطعی را هم روی میز بگذارند.
آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که به فکر قرض گرفتن کوتینیو است و میکل آرتتا می‌خواهد تا پایان فصل وی را به خدمت بگیرد.
طبق گزارش اسکای اسپورت، هافبک برازیلی به رفتن به آرسنال موفق است زیرا تیم شمال لندنی درخشش خوبی در لیگ برتر داشته است و می‌تواند مقصد خوبی برای کوتینیو 29 ساله باشد.
کوتینیو می‌داند که باید از دستمزد خیره کننده 200000 پوندی در هفته خود برای خروج از نوکمپ کوتاه بیاید و برای حضور در جام جهانی مفید حرفه‌ای را بر مفاد اقتصادی ترجیح دهد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند در صورتی که دو باشگاه توافق کنند، طی چند روز آینده این انتقال انجام خواهد شد و کوتینیو به لیگ برتر بازخواهد گشت.
گفته می‌شود که تاتنهام و نیوکاسل نیز به دنبال جذب ستاره برازیلی اند، اما کوتینیو تمایلی به پیوستن به این باشگاه‌ها ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала