Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالف شدید امباپه با فیفا: جام جهانی را بی‌ارزش نسازید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه و پوگبا Russia World Cup Trophy
امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن با طرح برگزاری جام جهانی در هر دو سال مخالف کرد و اظهار داشت که از ارزش این رقابت مهم کاسته می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، فیفا در تلاش است تا جام جهانی را به جای هر چهار سال، هر دو سال برگزار کند و مجمع عمومی این سازمان بزرگ نیز به چنین طرحی پاسخ مثبت داده است.
با این حال یوفا و کنمبول با برگزاری این رقابت‌ها در هر دو سال مخالف اند و بسیاری از بازیکنان فوتبال نیز مخالفت خود را اعلام کرده‌اند.
در تازه‌ترین مورد کلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی پاریسن‌جرمن با برگزاری چنین طرحی مخالفت کرده و از فیفا خواسته است تا با عملی کردن چنین طرحی ارزش این رقابت مهم را کم نسازد.
او در مراسم گلوب ساکر در این مورد گفت:" جام جهانی بهترین رقابت فوتبال در جهان است. اگر شما این تورنمنت را هر دو سال یک بار برگزار کنید، بازی در جام جهانی دیگر برای همه عادی شود. به نظر من این تصمیم عادی و طبیعی نیست و شرکت در جام جهانی باید دستاورد شگفت انگیزی برای یک بازیکن باشد."
کلیان در حالی با طرح فیفا مخالفت کرده است که بسیاری از کارشناسان و مربیان این طرح را عامل افزایش و تشدید مصدومیت بازیکنان می‌دانند و مدعی اند که این طرح سلامت بازیکنان را با خطر مواجه می‌سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала